Titanfall 2 – Så ska kampanjen bli lika gripande som de första Call of Duty-spelen

Robot
Titanfall 2 – Så ska kampanjen bli lika gripande som de första Call of Duty-spelen

Jesse Stern menar att Titanfall 2-kampanjen är lika bra som de första Call of Duty-spelen och ökända uppdrag som "No Russian".

#titanfall, #titanfall-2, #call-of-duty-modern-warfare-7, #overwatch


Medlem
Titanfall 2 – Så ska kampanjen bli lika gripande som de första Call of Duty-spelen

Låter som ett tungt löfte. Hoppas dom pallar det!


signatur

Niet.

Medlem

Kommer verkligen bli intressant att se vad gamla Infinityward har att bjuda på.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Inte lika intresserad av TF längre. Nu är det medt BF1 samt Battlefront.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Har förbokat!


signatur

autograph

Medlem

Visst är det ett onlinespel men en kampanj ger ett mervärde då man bättre kommer att lära känna karaktärerna. Varför krigar de emot varandra och är det olika fraktioner m.m. Att lära känna dess universum lär öka spelglädjen och visst var 1:an bra där man kunde röra sig mer fritt än i en vanlig shooter.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Skrivet av The Gamer:

Visst är det ett onlinespel men en kampanj ger ett mervärde då man bättre kommer att lära känna karaktärerna. Varför krigar de emot varandra och är det olika fraktioner m.m. Att lära känna dess universum lär öka spelglädjen och visst var 1:an bra där man kunde röra sig mer fritt än i en vanlig shooter.

Håller helt med dig! Ett kampanjläge kan ge riktigt mycket. Jag saknar det till och med i spel där jag redan känner till universumet, t.ex. i Star Wars: Battlefront.

Medlem

Titanfail 2 The revenge of the fail!

Var bara tvungen. Gillade dock inte det jag spelat utav av det. Men man vet ju aldrig ^^

Någon annan som stör sig på repetiva mönster som :
Vapnet är alltid uppe å viftar , samt samma animationer.
Arcadekänslan att fiender dyker upp lite trist och ofilmiskt satt säga . En vän visade en enkel och en fantastisk sak på animeringar som innefattade ragdollmönster på rörelse som tekniskt sätt i spelindustrin skulle ge otroligt mänskligkänsla i allt dvs , aldrig repetiva rörelsemönster!

Hoppas inte jag blir stenad av massa elitegamers nu bara

Medlem
Skrivet av Dreamteamstockholm:

Någon annan som stör sig på repetiva mönster som :
Vapnet är alltid uppe å viftar , samt samma animationer.
Arcadekänslan att fiender dyker upp lite trist och ofilmiskt satt säga . En vän visade en enkel och en fantastisk sak på animeringar som innefattade ragdollmönster på rörelse som tekniskt sätt i spelindustrin skulle ge otroligt mänskligkänsla i allt dvs , aldrig repetiva rörelsemönster!

Va?


signatur

autograph

Medlem

Jag är så nöjd!
Spelet är över mina förväntningar.


signatur

autograph

1
Skriv svar