Håll i hatten! Här är en ny trailer för Mass Effect: Andromeda

Robot
Håll i hatten! Här är en ny trailer för Mass Effect: Andromeda
Skribent
Håll i hatten! Här är en ny trailer för Mass Effect: Andromeda

Jisses.


signatur

I am the black wizards.

Trailern sa inte så mycket? Hade hoppats på mer gameplay och ett datum, förhoppningsvis släpps mer info inom kort.
Fortfarande hyped!

Medlem

Hoppas att det är lika bra som första ME


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Johan Olander:

Jisses.

Vadå? Var grafiken lika dålig som den i trailern för Red Dead Redemption 2?

Medlem

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

YOU ARE THE PATHFINDER!!!

Tappade intresset för jag hoppades verkligen att vi skulle slippa det den här gången...

Medlem

Standard Edition 599:-
Deluxe Edition 699:-
Super Deluxe Edition 869:-

https://www.origin.com/swe/en-us/store/mass-effect/mass-effec...

Sedan verkar det finnas en Collectors Edition också.
https://www.masseffect.com/buy/collectors-edition


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

YOU ARE THE PATHFINDER!!!

Tappade intresset för jag hoppades verkligen att vi skulle slippa det den här gången...

Men alltså det är ju inte direkt nyheter. Har ju funnits flera artiklar om att man är en pathfinder/scout. Den första som sänts till andromeda osv. Behöver ju inte betyda att man är "the chosen one" med medföljande superkrafter, bara att man är den första människan som utforskar en ny galax så att resten kan följa efter.

Medlem
Skrivet av Sillage:

Standard Edition 599:-
Deluxe Edition 699:-
Super Deluxe Edition 869:-

https://www.origin.com/swe/en-us/store/mass-effect/mass-effec...

Sedan verkar det finnas en Collectors Edition också.
https://www.masseffect.com/buy/collectors-edition

Åååh EA! Kan inte låta bli att länsa mitt konto måste ha collectors edition.

Medlem
Medlem
Skrivet av Sillage:

Standard Edition 599:-
Deluxe Edition 699:-
Super Deluxe Edition 869:-

https://www.origin.com/swe/en-us/store/mass-effect/mass-effec...

Sedan verkar det finnas en Collectors Edition också.
https://www.masseffect.com/buy/collectors-edition

Ridonculous.

Jag är såklart sjukt peppad på detta spel, men efter att trailern inte sa så mycket (mest standard hollywood-feeling) och sen det du visade så minskade peppen lite =(=(

Medlem

Ser grymt ut, undrar om det finns några RPG-element kvar efter allt 'strömlinjeformande' man gjort genom åren.

Medlem
Skrivet av Gorath:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

YOU ARE THE PATHFINDER!!!

Tappade intresset för jag hoppades verkligen att vi skulle slippa det den här gången...

Men alltså det är ju inte direkt nyheter. Har ju funnits flera artiklar om att man är en pathfinder/scout. Den första som sänts till andromeda osv. Behöver ju inte betyda att man är "the chosen one" med medföljande superkrafter, bara att man är den första människan som utforskar en ny galax så att resten kan följa efter.

Men snälla hur är faktumet att du är the pathfinder inte lika med the chosen one?

Medlem

Kommer köpa!

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

Vill du leka hjälplös bonde finns det simulatorer för det, sluta gnäll.

Sjukt najs trailer som alltid från Bioware... Blizzard har halkat långt efter nu.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag gillade att boven hade en basketkorg på baksidan av huvudet!

Medlem

Meh


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Detta var inte något jag förväntade mig från en Mass Effect trailer. Kändes mer som ett skräck-/action-spel. Musiken passade inte enligt mig. Jag trodde (ville) också att man kunde välja vilken ras man kunde köra i detta men verkar fortfarande bara vara människa.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

Vill du leka hjälplös bonde finns det simulatorer för det, sluta gnäll.

Dungeon Siege, haha. Vet inte om man är så jävla hjälplös, men jag vill minnas att man börjar spelet som en bonde som försvarar sitt hem.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Newklear:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

Vill du leka hjälplös bonde finns det simulatorer för det, sluta gnäll.

Dungeon Siege, haha. Vet inte om man är så jävla hjälplös, men jag vill minnas att man börjar spelet som en bonde som försvarar sitt hem.

Perfekt, gå och spela det!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas spelet är bättre än trailern..

Medlem

Bioware har inte gjort ett intressant spel sedan DA: O. Undra hur många färger det här spelets slut har.

Inaktiv

Hemskt dålig trailer, den förde direkt tankarna Infinite Warfare trailern...

Gnällkuk
Skrivet av anon_319742:

Hemskt dålig trailer, den förde direkt tankarna Infinite Warfare trailern...

Tänkte precis detsamma, kändes mer som ett fps-spel med mycket action och med en trailer klippt likt en actionrulle, alltså allt vad man brukar kunna förvänta sig från CoD. Men det är väl så här man säljer in det till den breda massan, inte till oss fans av serien som är lite äldre...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Dunder:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

Vill du leka hjälplös bonde finns det simulatorer för det, sluta gnäll.

Sjukt najs trailer som alltid från Bioware... Blizzard har halkat långt efter nu.

Äh sluta gnäll för att jag gnäller. Dom kan göra så mycket men efter Dragon age och Mass effect så hade det varit coolt med något annat.

Vaddå hjälplös bonde? Spelar gärna Geralt. Badass men the chosen one är ju inte han. blir spännande situationer och dialoger.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Gorath:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

YOU ARE THE PATHFINDER!!!

Tappade intresset för jag hoppades verkligen att vi skulle slippa det den här gången...

Men alltså det är ju inte direkt nyheter. Har ju funnits flera artiklar om att man är en pathfinder/scout. Den första som sänts till andromeda osv. Behöver ju inte betyda att man är "the chosen one" med medföljande superkrafter, bara att man är den första människan som utforskar en ny galax så att resten kan följa efter.

Men snälla hur är faktumet att du är the pathfinder inte lika med the chosen one?

https://www.youtube.com/embed/MjfIPkv4WDY

Tagga den här kommentaren för jag lovar att "the pathfinder" på någotvis är galaxen nya Jesus....Eller Renegade Jesus.

Medlem
Skrivet av Gorath:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

YOU ARE THE PATHFINDER!!!

Tappade intresset för jag hoppades verkligen att vi skulle slippa det den här gången...

Men alltså det är ju inte direkt nyheter. Har ju funnits flera artiklar om att man är en pathfinder/scout. Den första som sänts till andromeda osv. Behöver ju inte betyda att man är "the chosen one" med medföljande superkrafter, bara att man är den första människan som utforskar en ny galax så att resten kan följa efter.

Nej det behöver det inte. Men jag tror att Bioware kommer köra den vägen.

Medlem

Kändes som den sämsta trailern från något Mass Effect spel. Kändes ihopslafsat snabbjobb utan nått extrajobb typ.

KoP
Medlem
Skrivet av Bahoven:

Får lite känslan av att man är "the cosen one" igen. Genomgående tema i deras spel nuförtiden. Börjar bli lite tjatigt.

Du får det att låta som något negativt. Klart man vill vara "the chosen one" och rädda världen. Det är samma gamla pojkdrömmar om och om igen.

12
Skriv svar