Till slut - Sombra avtäckt som nästa Overwatch-hjälte

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av employed:
Skrivet av faceslicer:

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Smaken är som baken. Du gillar det inte men flera miljoner spelare gör det. Att du har fel på de flesta av dina påståenden visar också hur insatt du är.

Förklara istället för att bara säga att jag har fel? du har inte kommit med några motargument.

Tja, den kritik som inte avser en rena smaksaker verkar ju komma från jämförelser med andra spel och är därför ur sitt sammanhang.
Det finns ett fåtal klasser med 'autoaim', men detta är balanserat med antingen låg skada eller att det inte går att använda särskilt ofta.
Tanks/klasser i Overwatch har ganska lite med hur mycket skada man kan göra utan definierar hur du gynnar ditt eget lag och det taktiska spelet.
En tank gör bara överlägsen skada i sin omedelbara närhet.

Ah jo ddu verkar veta väldigt mycket om spelet själv. . . 2 hjältar med 100% autoaim, 3 hjältar med kon attacker som inte går att missa. Snipers som har en extra cm på hitboxes. The list goes on, sen att skadan är balanserad tycker jag ärligt talat inte har nått med saken att göra.

När du tar bort Aimen från ett fps, vad fan finns då kvar?
Köper att folk gillar spelet, har roligt i det ibland, typ varje 10:e match då du inte får idioter i ditt llag då spelet är så ovänligt mot solospelare.

Men att folk försöker sälja det som ett esport spel, när du når skillcap på 2-3 månader är skratteretande.

Får du idioter i ditt lag så kör du med andra ord inte 6v6 och har således garanterat inte kommit i närheten av "skillcap". Förmodligen har du inte ens högre än platinum.

kör jag inte 6vs6? För mig att ranked är 6vs6 men antar att du vet mer vad jag har spelat och inte spelat än jag själv. Spelade lite ranked i season 1. Men som sagt, jag gilllade inte spelet, Inget djup i spelet och fokuserat på att locka yngre spelare, vilket jag inte är längre.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

kör jag inte 6vs6? För mig att ranked är 6vs6 men antar att du vet mer vad jag har spelat och inte spelat än jag själv. Spelade lite ranked i season 1. Men som sagt, jag gilllade inte spelet, Inget djup i spelet och fokuserat på att locka yngre spelare, vilket jag inte är längre.

6vs6 som i full premade. klart man alltid är 6 pers i laget, oavsett om man kör quick match eller ranked, men det är en helt annan femma att köra rankat med 6 pers så man alltid får möta andra premades med 6 pers.

12
Skriv svar