Nya Alien-filmen får VR-upplevelse

Robot
Nya Alien-filmen får VR-upplevelse

Slem (som inte är ditt eget) ej inkluderat.


Medlem
Nya Alien-filmen får VR-upplevelse

Inte annat än att man blir nyfiken vad Alien på bilden har i sina vr-glasögon?

Medlem

Nice! Ska bli intressant att se hur det blir. Det måste ju börja någonstans!

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Inte annat än att man blir nyfiken vad Alien på bilden har i sina vr-glasögon?

"En väldig massa...porr."

http://wiki.visbypirater.org/vitaliepedia/Ted_Borg


signatur
Medlem

Låter som filmat material X(
Ge tillbaka alien isolation VR stödet istället så slipper vi alla dessa tramsiga gimmick "spel" med teleport förflyttningar och annat nybörjar bös.
Alla ni som gnällt över åksjuka är skyldiga till att vi tappat VR stödet i flera AAA spel >:/

Gnällkuk

Såg trailern till nya Alien-filmen i helgen, tror knappast det kommer bli någon succé...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Fan va gött. Kommer bli nice.

Medlem

"På alla störra VR-plattformar."

Störra?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

fyfan man lär göra i brallan då

Medlem
Skrivet av gerald:

Låter som filmat material X(
Ge tillbaka alien isolation VR stödet istället så slipper vi alla dessa tramsiga gimmick "spel" med teleport förflyttningar och annat nybörjar bös.
Alla ni som gnällt över åksjuka är skyldiga till att vi tappat VR stödet i flera AAA spel &gt;:/

Jag kanske är en av dom få som ej har klagat, Jag vart själv illamående av VR, men kör man med kortare intervaller så tränar man helt enkelt hjärnan. Inget som är gjort över en dag kanske, alla är vi ju olika. Men nu så funkar det att lira utan bieffekter.

Medlem

Alla biografer borde ha VR, speciellt för skräckfilmer.

Medlem
Skrivet av tricky:

Såg trailern till nya Alien-filmen i helgen, tror knappast det kommer bli någon succé...

Vet inte vilken trailer du såg,men den jag såg ser väldigt lovande ut. Verkar som det går tillbaka mot skräck som i den första filmen. Vilken borde passa VR alldeles utmärkt

Medlem
Skrivet av Preacher81:
Skrivet av gerald:

Låter som filmat material X(
Ge tillbaka alien isolation VR stödet istället så slipper vi alla dessa tramsiga gimmick "spel" med teleport förflyttningar och annat nybörjar bös.
Alla ni som gnällt över åksjuka är skyldiga till att vi tappat VR stödet i flera AAA spel &gt;:/

Jag kanske är en av dom få som ej har klagat, Jag vart själv illamående av VR, men kör man med kortare intervaller så tränar man helt enkelt hjärnan. Inget som är gjort över en dag kanske, alla är vi ju olika. Men nu så funkar det att lira utan bieffekter.

Jo de flesta mår illa först men det tränas lätt bort som du säger efter ett tags användande , synd att Devs blivit skraja för det bara.
Håller tummarna att runtimewrapper lyckas stödja även sdk 0.4 en dag så jag kan lira A:i igen utan att behöva installera antika drivisar.

Inaktiv

Åksjuka är lika hittepå som el-allergi. Inte konstigt att vr blivit en big boy leksak.

Inaktiv
Skrivet av Jeehao:

Alla biografer borde ha VR, speciellt för skräckfilmer.

Varför ens vara på bion då?
Samma upplevelse hemma.

Medlem

Alien Isolation - ett av de bästa spelen senaste 10 åren.

ETT MÅSTE om ni gillar Alien.

Medlem
Skrivet av PsyX:

Alien Isolation - ett av de bästa spelen senaste 10 åren.

ETT MÅSTE om ni gillar Alien.

Det är så jäkla bra, speciellt om man som barn såg första Alien filmen på svajigt VHS band.

Spelar just nu om spelet med 2 olika moddar som ger bättre grafik samt tar bort all, verkligen all aliasing (kanter/hack).

Ser ut som ren porr i 144 fps på 144hz G-sync skärm!

Medlem
Skrivet av AvalancheSWE:
Skrivet av PsyX:

Alien Isolation - ett av de bästa spelen senaste 10 åren.

ETT MÅSTE om ni gillar Alien.

Det är så jäkla bra, speciellt om man som barn såg första Alien filmen på svajigt VHS band.

Spelar just nu om spelet med 2 olika moddar som ger bättre grafik samt tar bort all, verkligen all aliasing (kanter/hack).

Ser ut som ren porr i 144 fps på 144hz G-sync skärm!

Det är det. Synd det tappar lite luft i sista 1/4 spelet. Mena avslutar fint
Jag är inte redo att köra om det igen, ska hålla till WOW VILKET spel känslan några år till ( Sen blir grafiken för gammal och man kan aldrig njuta igen haha..... moment 22)

Medlem
Skrivet av PsyX:

Alien Isolation - ett av de bästa spelen senaste 10 åren.

ETT MÅSTE om ni gillar Alien.

Helvete också. Jag gillar de flesta Alien filmerna, så jag antar jag går under tvånget. Vad händer om man inte köper? Hamnar man i något register hos staten, eller på något Gulag?

1
Skriv svar