Gratistesta Age of Conan

Robot
Medlem
Gratistesta Age of Conan

Oki, dags att prova!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

kewl hoppas fler testar igen och ser hur bra spelet har blivit=)

Medlem

den så kallade "WoW-krossaren".. den testar jag först när jag får betalt för det...

Medlem

Några frågor om någon har testat trial-versionen:

1. Finns det begränsningar såsom lvl-cap, man kan inte trada etc? WoW:s trial har ju sådana begränsningar t.ex.

2. Måste man ladda hem spelet eller kan man installera från en kompis skivor men med en egen cd-nyckel?

Redaktör

Från nedladdningssidan:

Citat:

Please note that trial accounts have some restrictions to them, the most noticeable are inability to trade with others, restrictions to use public channels, inability to post on forums and inability to send in-game mail.


signatur
Inaktiv

Hej dödsryckning!

Medlem

Köpte det vid release men spelade bara en vecka för det var inte särskilt roligt. Inte i närheten av Wow och War och L2. De enda två som skulle kunna vara i närheten av dessa tror jag är Aion och Star Wars-mmo:et.

Medlem

Grymt besviken, köpte det på release dagen och provade det igen för 2-3 månader sedan och kan inte påstå att det blivit bättre.

De flesta miljöer är tråkiga och döda och min stackars barbar har blivit enormt mycket klenare än vad han var vid start ( nu lvl 55)

Medlem

Har dom inte lagt ned det här misslyckandet än?

Inaktiv

Haha nu måste jag testa det här eländet.


signatur

War never changes.

Medlem

Haha. Roligt att se folk böla och säga "Nä jag spela det vi release och de va en besvikelse...". No shit? Hur många tror ni tyckte WoW var världens ballaste spel vid release? Jag säger inte att ni ska tycka att detta spel är roligt, men om ni prövar det IDAG vs vid release så kan ingen säga att de är "lika dant" som innan. Peace (:

QRT
Medlem
Skrivet av lop3r:

kewl hoppas fler testar igen och ser hur bra spelet har blivit=)

Ja. Började igen för nån vecka sen. Svinkul!

Inaktiv

AoC hölls iofs längre för mig än vad lich king gjorde. Och bra mycket längre än de flesta spel ;p

Har funderat på aktivera en månad för att se hur det utvecklats.

Medlem

Aktiverade mitt acount igen för en månad sedan typ, var ingen höjjdare tycker jag iof

Medlem

Är inte AoC 100 000 Gb stort?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

Väldigt lockande måste jag säga, dock håller jag på med LotrO trialen just nu!
Fråga, har AoC fishing?

Medlem

AoC dänger dom adra MMO spelen lätt. <3

Medlem

drog ner å skulle testa.. spelet crashade efter 7 min.. bra reklam för ett lir det när trialen crashar xD

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Är inte AoC 100 000 Gb stort?

Cirka.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av IcePillow:

Är inte AoC 100 000 Gb stort?

Cirka.

Dela med 4000 så kommer du riktigt nära.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

AoC var en besvikelse men alla de som hållit ut och fortfarande spelar verkar vara rörande överens: det har blivit mycket bättre. Speciellt sedan Gaute Godager lämnade och vad-han-nu-heter tog över. Vad som är värt att tänka på är att de första 20 levels är helt fantastiska och mycket olik den upplevelse som väntar senare, speciellt end-game. Att testa AoC bara en vecka kan därför vara vilseledande. Själv gav jag det tre månader och har funderat på att prova igen men hittar alltid en "ursäkt" att inte göra det.

Medlem

Najs. Har alltid velat testa det så man får sitt eget intryck.

Medlem

Jag spelade en guardian till lvl 60, och massa lvl 20 i betan osv, jag tyckte spelet var bra i början. Sedan aktiverade jag spelet igen för 2 månader sedan, när de nya lvl 55 + zoonerna kom, och jag tyckte det var SKITKUL då, men det var för lite folk, så nu spelar jag wow/war på MMO fronten, jag vill att detta spel förverkligar den dröm man hade 1 år innan det kom, det verkade så fantastiskt. Kanske kommer vi få se det om några år

Medlem

Laddar ner direkt, har alltid velat testa och Dx10 är ganska trevligt


signatur

Och dessa förbannade jävla Jehovas vittnen, Muammar Khaddaffi och göteborgare med deras putslustiga vitsar och deras uppblåsta lokalpatriotism

Medlem
Medlem

Snappade upp att det tar 25gb utrymme, rätt drygt för en trial.

Medlem
Skrivet av twilightsaga:

Snappade upp att det tar 25gb utrymme, rätt drygt för en trial.

Men då får ni också ett riktigt spel.

Inaktiv

Köpte spelet här om dagen för 149 kr på Åhlens för att testa det med de 30 gratis dagar som va med och sedan se om det är värt att köpa speldagar, men när jag skulle regga mig för att spela så va man tvungen att köpa till minst 1 månad (*argh*)... Så nu har jag ett spel installerat som tar upp nästan 30 GB på och jag kan inte spela det...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

Woohoo. Trevligt.
Hoppas att mer folk ser hur jävla bra spelet är nu och bestämmer sig för att spela på riktigt.

123
Skriv svar