Xbox 360-paket med Halo 3 till Europa

Robot
emp
Medlem
Xbox 360-paket med Halo 3 till Europa

Sony och Microsoft gör allt för att överträffa varandra men Nintendo behöver inte ens lyfta ett finger för att krossa dom i julhandeln.

Medlem

NINTENDO RULES!!

BME
Medlem
Skrivet av emp:

Sony och Microsoft gör allt för att överträffa varandra men Nintendo behöver inte ens lyfta ett finger för att krossa dom i julhandeln.

Kallar du Super Smash Brothers Brawl och Super Mario Galaxy som släpps i December respektive November för "inte ens lyfta ett finger"?

lol gtfo fanboy. Vad har Wii att komma med efter de två spelen har släppts? Njut av din casual gaming.


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

nintendo har med Wii inte samma målgrupp som xbox360 och ps3.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

emp
Medlem

Målgrupp och målgrupp, deras mål är att tjäna pengar.
Det lustiga är att Nintendo har lyckats med det Sony försökte, sälja en konsol utan spel.

Om nu intäkterna kommer från "casual gaming" eller inte, så ser pengarna likadana ut på kontot.

For the record har jag inte en Wii och är inte så förtjust i Nintendo efter N64. Mest en observation, men folk gillar att slänga ut en fanboistämpel direkt nån uttalar sig.

Medlem

Hahaha, detta är ju fan komiskt.

Jag köpte nyligen en "Xbox 360 Basenhet - Premium Halo 3 Version " och det roliga är att, man kan tro att Halo3 kommer bundlat med den versionen, det gör det _INTE_.

Så, visst, jag fick en snygg militärgrön cool xbox360 med tillhörande handkontroll, men ... inget halo3 :).

Nu släpper dom en "bundle pack" med vanliga VITA premium boxen (den nya med hdmi port; som jag också fick) ? Lite smått skoj bara

Medlem
Skrivet av emp:

Målgrupp och målgrupp, deras mål är att tjäna pengar.
Det lustiga är att Nintendo har lyckats med det Sony försökte, sälja en konsol utan spel.

Om nu intäkterna kommer från "casual gaming" eller inte, så ser pengarna likadana ut på kontot.

For the record har jag inte en Wii och är inte så förtjust i Nintendo efter N64. Mest en observation, men folk gillar att slänga ut en fanboistämpel direkt nån uttalar sig.

Tror du inte att en vanlig personbil från Volvo säljer mer än t.ex. en lyxbil från Aston Martin? Nu är ju inte det exakt samma sak, och jag säger inte heller att 360 eller PS3 är lyxkonsoler, men det är som sagt helt olika målgrupper. Det går inte att jämföra det. Microsoft och Sony har bestämt sig för att sälja konsoler till en viss sorts spelare, medans Nintendo har valt att sälja till en annan. Jag skulle aldrig byta ut min 360 mot en Wii eftersom spelen inte lockar mig för fem öre.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

exakt, det är samma sak med sims.
jag köper inte det spelet för att det säljer bäst.
jag köper inte heller en wii för att det säljer bäst.

jag vill spela actio spel, spel med bra multiplayer och äventyrs spel sportspel.
inte dockskåpssimulatorer och partyspel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar