Battlefield Play 4 Free släpps i april

Robot
Battlefield Play 4 Free släpps i april

Dagarna efter årets jobbigaste dag är det dags att kriga Battlefield gratis.

#battlefield-play-4-free, #battlefield-2


Medlem
Battlefield Play 4 Free släpps i april

Har redan Battlefield 2..


signatur

The King is Back

dmn
Medlem

Uppfräschning av soundtracket? Snarare tvärt om...

Medlem

Kunde det inte stå "Battlefield 3 släpps i april" istället!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Inaktiv

Rätt underhållande för att vara gratis att lira.


signatur

War never changes.

Medlem

längtar mer till bf 3, det här tror jag inte så mycket på tyvär.

Medlem

Det är betryggande att se att DICE inte mjölkar varumärket Battlefield i alla fall..... xD


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det här spelet blir uppvärmning inför BF3 Tror det kommer bli en hel del som kommer att lira det.

Medlem

endast windows?

Medlem

Synd att det är så fruktansvärt dåligt bara.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Battlefield Pay 2 Win

Medlem
Skrivet av FortuN:

Har redan Battlefield 2..

Word!

Medlem
Skrivet av lasershock:

Battlefield Pay 2 Win

I am going to pay the most


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av lasershock:

Battlefield Pay 2 Win

Inte riktigt så är det, men spelar det någon roll egentligen?
Det är ju tänkt att vara lite casual, jag ser det som ett casual spel i alla fall.
Helst om man inte äger något Battlefield sedan tidigare.
Precis som jag sett BF: Heroes som (casual alltså), men gillar detta bättre på grund av den grafiska designen.

Skönt att när man har lite tråkigt att bara logga in och köra ett par rundor, få avreagera sig utan att behöva bry sig så mycket.


signatur
Medlem
Skrivet av FortuN:

Har redan Battlefield 2..

Ja men nu kan du spela med fler personer, gratis, bättre grafik, högre upplösning, fler uppdateringar och förmodligen ännu fler banor.... Vad *djävulen* är problemet?!?!?!

Jag tycker att det är bra att EA skickar ut mer av det folket vill ha.
Folket vill ha BattleField 2 liknande spel och EA skickar ut ett BF2 liknande spel G R A T I S !
Sluta klaga! Gratis är gott!

Medlem

Känns som detta är ett sätt för EA att locka en större publik som annars inte skulle spela BF. Först släpper de gratis spel som folk såklart tankar ner sen när de börjar gilla konceptet så köper de BC2/BF3 som är bättre etc.

Medlem

Spelade betan.. Ärligt talat så är det inte värt det även om det är gratis. Tid är pengar ! Lägg den på nåt som e värt det (betalspel).

Medlem

Ja men folk borde ändå sluta klaga på spel som inte ens har släppts >.>

Medlem

Haft betan sen den kom, spelat det i kanske 20minuter och har inte riktigt gett det en riktig chans men jag har iaf beta kod till de 5 första som använder den;
48HD-JDBA-NALN-GK3V

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av FortuN:

Har redan Battlefield 2..

Ja men nu kan du spela med fler personer, gratis, bättre grafik, högre upplösning, fler uppdateringar och förmodligen ännu fler banor.... Vad *djävulen* är problemet?!?!?!

Jag tycker att det är bra att EA skickar ut mer av det folket vill ha.
Folket vill ha BattleField 2 liknande spel och EA skickar ut ett BF2 liknande spel G R A T I S !
Sluta klaga! Gratis är gott!

Då kunde de kanske ge ut bf2-liknande spel istället för den skit de spyr ur sig nu. omg


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

När jag provade det för ett par, tre veckor sedan var det fruktansvärt laggigt, funkar det bättre nu? Kändes mer som ett BC2 Lite än BF2 imo

Inaktiv

BF2 kostar under hundra lappen, det här känns onödigt och namnet luktar mjölk.

Medlem
Skrivet av Oliveeer:

När jag provade det för ett par, tre veckor sedan var det fruktansvärt laggigt, funkar det bättre nu? Kändes mer som ett BC2 Lite än BF2 imo

Har spelat lite sedan igår, inte så farligt mycket lagg men oj så tråkigt.
Har inte spelat battlefield sedan originalet 1942, bra spel trots brister men nu när jag testar play4free känns det som att i princip ingenting har hänt på alla dessa år, de har fixat lite små grejor, gjort det lite mer användarvänligt och klämt in ett level system.

Man kanske inte ska förvänta sig så mycket av ett "gratis" spel men om man sen som EA gör går ut och säger att spel som dessa är framtiden så börjar jag faktiskt undra om de verkligen tror att folk går på vad som helst så länge det är "gratis".

AW8
Medlem

Musiken är iallafall grym!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Vet folk ens vad det här är för spel?

Nyheten hävdar att det är ett webbaserat spel. Fel. Det är ett fristående spel som dock startas via hemsidan. Hemsidan används för att användaren snabbt ska få översikt över shop/spel/community-uppdateringar(alltså inte som Quake Live.

Spelet är en blandning av BF2 och BFBC2, något sämre grafik - mest för att det ska fungera på FLER datorer.

Och laggigt? Kom igen. Det är en STÄNGD beta. Den öppna kommer igång _snart_ men är ändå inte den den färdiga versionen(så färdig som nu spel är när de släpps).

Jösses.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Skrivet av Wimp:

Vet folk ens vad det här är för spel?

Nyheten hävdar att det är ett webbaserat spel. Fel. Det är ett fristående spel som dock startas via hemsidan. Hemsidan används för att användaren snabbt ska få översikt över shop/spel/community-uppdateringar(alltså inte som Quake Live.

Spelet är en blandning av BF2 och BFBC2, något sämre grafik - mest för att det ska fungera på FLER datorer.

Och laggigt? Kom igen. Det är en STÄNGD beta. Den öppna kommer igång _snart_ men är ändå inte den den färdiga versionen(så färdig som nu spel är när de släpps).

Jösses.

Håller helt med dig, tragiskt att läsa alla kritisera detta spelet när det ligger i stängd beta och när ni säkert inte ens testat det.

Själv tycker jag det är kul från stund till stund. Roligt att spela med kompisar iaf

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Håller helt med dig, tragiskt att läsa alla kritisera detta spelet när det ligger i stängd beta och när ni säkert inte ens testat det.

Har som jag skrev testat det och jag håller med om att en beta inte är menat att användas som ett demo men i det här fallet så ser jag inte hur det kan komma något bra ur det hela, möjligen om detta vore en riktigt tidig alfa kanske men att den nu snart går public(betan då) är väl ett tecken på att det inte är allt för långt kvar tills spelet släpps.

Medlem

Det ska bli kul att spela! Tycker det är jäkligt surt av alla ronk-Pellar att klaga när Dice faktiskt bjuder på ett spel!

Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av son of RAMBO:

Håller helt med dig, tragiskt att läsa alla kritisera detta spelet när det ligger i stängd beta och när ni säkert inte ens testat det.

Har som jag skrev testat det och jag håller med om att en beta inte är menat att användas som ett demo men i det här fallet så ser jag inte hur det kan komma något bra ur det hela, möjligen om detta vore en riktigt tidig alfa kanske men att den nu snart går public(betan då) är väl ett tecken på att det inte är allt för långt kvar tills spelet släpps.

Testade det också nu, tog nyckeln av Nimber(tack). Det enda jag har att säga är oj oj oj.

Ni får tolka det som ni vill ni lär se vad jag menar när ni själv testar det.

Medlem

Har bara spelat det i några timmar men.... känns väldigt segt och ser väldigt gammalt ut... ljudet är inte heller det godkänt...

Gratis dock, så ska väl inte klaga...

... spelet är ett sömnpiller dock...

12
Skriv svar