Helgdiskussion - Vilket storspel ser du fram emot nu?

Robot
Helgdiskussion - Vilket storspel ser du fram emot nu?

Tomheten som uppstår efter ett stort spelsläpp är monumental.

#the-witcher-3


Medlem
Helgdiskussion - Vilket storspel ser du fram emot nu?

Är inte ett stort fan av Star Wars, men ser verkligen fram emot Battlefront.


signatur

I chose... Rapture

Medlem

Batman Arkham Knight
Mad Max
Assassins Creed Syndicate
Just Cause 3

Några av de större släppen i år.

Medlem

Star Citizen verkar awesome med multicrew ship och inga publisher som sätter jobbiga deadlines med stor vinst som huvud intresse

Och då jag är ett Halo fan så självklart Halo 5 men dock inte lika mycket som innan då det var 343 Industris som var huvud utvecklare

Medlem

Squadron 42 (Star Citizen single player)
Deus Ex: Human Defiance (kommer nog inte i år dock)
Act of Aggression (C&C Generals liknande RTS)
Conan (brädspelet)
B-Sieged (även det ett brädspel)
Just Cause 3

Medlem

Nej nu finns det inget kvar... *deppar ihop*

Medlem

Hearts of Iron 4 såklart.

Medlem

Civilization 6


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag väntar tills hösten då Splitfish tydligen ska ha en version för PS4 redo så jag kan spela Destiny och The Last of Us Remastered med vettig spelkontroll.

Men utöver det kommer det ju släppas mängder av fina indietitlar som gemene man kommer avfärda som skräp. Er förlust.

Medlem

Witcher 3 är nog ett av dom större.
Men nya Zelda, Doom eller Fallout kanske kommer vid jul?

Medlem

Batman Arkham Knight här näst. Har en radda spel köpt på steamreor...så man får väl testa dem mellan Witcher 3 och Batman.

Medlem

Just Cause 3 är givet Sen är ju Witcher 3 och Batman redan köpta och lockar min nyfikenhet något otroligt


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Witcher 3 är det största enligt mig och jag ser inte vilket spel som ska slå den releasen. Sen är det nya Batman som lockar för egen del.

Medlem

Personligen såg jag mest fram emot GTA V (PC) och Pillars of Eternity som redan har släppts, annars är det Metal Gear Solid V i september.

Andra riktigt intressanta titlar som verkar dyka upp först 2016 är Uncharted 4 och Total War: Warhammer.

Medlem

Personligen hoppas jag mycket på Mighty No. 9.

SoL
Medlem

Bloodborne är det bästa spelet som släppts i år än så länge. nästa spel på min hype lista är Metal gear solid.

Medlem
Skrivet av starboy83:

Nej nu finns det inget kvar... *deppar ihop*
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a5/aa/b7/a5aab...

nä precis, men vi behöver inte riktigt börja deppa än, vi har väl runt 1000 timmars speltid i witcher 3 ikvar =D

Medlem

det är inget storspel men det enda spelet jag ser fram emot är Firewatch.

Medlem

Inget spelsläpp.. Det enda jag hoppas på är en utannonsering av Fallout 4. Fast Just Cause 3 kan nog säkert bli riktigt kul.

Medlem

Sword Coast Legends

Crowfall (om det ens är aktuellt för året)

Annars känns det rätt tomt. Har ju förvisso Witcher 3 med kommande expansioner nu, samt Elite Dangerous som snart får en stor uppdatering.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Tomhet efter ett spelsläpp av ett storspel? för mig är det snarare fyllt med många speltimmar...

Inaktiv

Sword coast legend
Overwatch ser ut att bli intressant.
Möjligen Battlefront om inte EA upp det.

Medlem

Ehherrmm.. har en backlog som räcker till 2020...

Medlem

Batman, Trine III och nya Deus Ex (vet faktiskt inte när de två sista kommer ut)

Medlem

just nu väntar jag bara på ARK, medans jag spelar witcher 3

tror inte det kommer många titlar i år, jag tror dessa 2 åren kommer vara mycket goty av indie titlar.

ändras inte tankebanan på stora utvecklare och slöseri med resurcer och pengar kommer vi inom snart framtid.

stora företagen ha stor konkurans och ingen chans alls.

indie företagen arbetar mycket effektivare och lyssnar på deras spelarbas och gör inga billiga utvägar och klipper spelen i smådelar.

jag tror av alla spelen i år är witcher 3 nog goty, men jag tror att det är långt så bra som det hade kunnat vara men riktigt bra spel none the less.

Medlem

Ser verkligen fram emot Trine 3, fast jag tänker inte köpa det i early access.
It's spoilers for me.

Älskar att köra ´Trine 2 med vänner på svåraste svårighetsgraden.

Medlem

Firewatch, verkar så jävla roligt och spännande!
Metal Gear Solid V
Until Dawn, var först skeptisk men insett potentialen. Kan bli riktigt skönt att få välja vad man ska göra, istället för att alltid få se karaktären göra det dummaste valet som på film.

Medlem

Till PS4 så känns det så jävla tunt nu, man spelar Witcher 3 och är jävligt nöjd men när det är slut? Final Fantasy XV och Metal Gear sen får man hoppas på att något oväntat spel blir bra också. Men det känns tunt precis som det gjort för både ps4 och xbox one sedan releasen

Medlem

Tom Clancy's The Division!!!

Ase
Medlem

Underworld ascension & Sword coast +star citizen (även om det inte blir färdigt detta år) unreal tornament & kanske doom Annars ser det mörkt ut med massa krigsfjollerier & konsollspel.

Skriv svar