Medlem
Finland!

Jag e fan kass på att skriva inlägg men här kommer ett försök!

Jag befinner mig just nu i Masala Finland på arbetsuppdrag och här regnar det nåt så in i förbannelese. Snart ska jag åka iväg och jobba 22-01, suck.

Det är verkligen assvårt att hitta en vettig restaurang när man kommer till en ny ort, som tur e har vi en Garmin gps i bilen och den hade några förslag, så idag åt vi på China Garden och det var över förväntan. Igår däremot hamnade vi först på en mycket suspekt kareokibar i något betongghetto och sen tillslut på en halvskabbig pizzeria i en galleria.

Vi bor på en fin konferensanläggning och de har gratis gym vilket uppskattas, däremot kostar bastun 16 euro per person... WTH?! Trodde det var lag på att man skulle basta i Finland?

Jag har med mig C&C first decade boxen, men har inte hunnit spela något än. Har knappt gjort annat än att jobba och träna samt möta himlens blöta droppar.

Snart bär det dessutom av till US of A på en workshop, oj vad mycket jobb det är just nu. Men efter oktober blir det lugnare, då ska jag göra allt det där som jag inte hinner nu. Eller ja ni vet ju hur det slutar eller hur?

Dags att vila lite innan man ska ut i regnet igen. Simma lugnt!

#blogg


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar