Söndagsgrubbel

Inaktiv
Söndagsgrubbel

Spela Wow har plötsligt blivit roligt igen efter flera månaders öken och slöspelande. Jag var inte en av dem som tyckte achievements var en bra idé.
Men nu är de det enda som existerar för de är ju dem som räknas nu när skills inte längre spelar roll.
Man kan inte längre känna sig stolt över att stå i storstan med några tierdelar eller ett fint vapen. Nej för nu står "average"-nisse bredvid med exakt samma grejjer och jag vet att Nisse åkt på ett bananskal genom alla dungeons.

Iallafall spenderade jag större delen av gårdagen åt att samla ihop material till mitt bälte som jag suktat efter ett tag. Naturligtvis är det inte många som kan crafta det än och de två jag viskat med vill ha hutlösa summor för utförandet.

Jag lyckades pruta ner till 280 guldpengar igårkväll samtidigt som vi skulle försöka mosa ner Iron Council den hårda vägen. Detta med knepig setup på grund av icke närvarande guildmedlemmar. (Lördagskväll, vad kan man vänta sig). Men att dra in nåns alternativa paladin för att hela var inte en bra idé.

Iallafall, med rekommendationer att jag borde vänta till detta tailoringpattern droppade i vårt eget gille, sitter jag ändå och funderar på att betala de 280 spännen...

#blogg

1
Skriv svar