Tagen på sängen - av en zombie.

Medlem
Tagen på sängen - av en zombie.

Jag har sett fram emot Valves alster Letf4Dead ända sen jag hörde talas om det. Men att det skulle bli såhär bra vågade jag inte drömma om, ens i mina vildaste zombiefyllda (mar)drömmar. Det är bara att kapitulera, dra ner byxorna och invänta rappen. Zombieslaktaren har fått tag i mig, och riktigt ordentligt för den delen. Inte sedan quake2 och "The Edge" har jag nött en och samma bana om och om igen på detta sättet. Att spela online, där spelet kommer till sin fulla rätt, är en riktigt gripande upplevelse, milt uttryckt sagt. Sorry Cod5, Fallout 3 och Mirrors Edge, ni blev besegrade, och i detta fall av ett demo.

Förbeställning gjord via steam (det här var första gången i mitt liv jag har steam installerat på min dator) men tillslut fick även jag kapitulera. 56$ gick kalaset loss på, då har svenska staten fått sin del av kakan också. I detta fall kan jag klara mig utan ett dvd-fodral när jag får spelet 2 dagar tidigare än det släpps fysiskt i gemene butik.

Ni får gärna adda mig på steam ifall ni vill spela, nicket är "aZiR_swe". Om precis 48 timmar vet jag vad jag kommer att pyssla med iallafall.

#blogg

1
Skriv svar