Brevhumor

Skägg.
10 Chambers
Brevhumor

Underrubriken för den här uppdateringen blir: "En kul grej som förgyllde min tisdag".
Jag fick ett upprört PM av en herre som sedan passade på att ta bort sig själv som användare, vilket givetvis gör att jag inte kan svara på det sätt jag vill. Istället passar jag på att dela med mig av glädjen.

---
Dra åt helvete Hjalmarson.
Jag har slutat läsa PCGamer och även om ni inte vill ha läsare som mig så blir det något runt 50 kr mindre i kassan. Du som kan sitta där på din jälva pedestal och titta ned på oss som knegar din jälva högklass fan. Jag har bara lyckats få ihop pengar genom att spara och snåla för att jag har det så dåligt medan du kan köpa 300 spel i månaden som du antagligen får för din lön som programerare (eller vilket jobb du än har). Du kanske kan unna dig en bulle på söndagen men det är något som jag inte ätit på fem år. Därför är det också viktigt för mig att jag får spel för pengarna... CENSUR

/CENSUR ...Jag hoppas att du blir avskedad på PCGamer för du är då den typen som de inte alls behöver på det sättet du skrämer bort PCgamers kunder som mig. Inget spår av personligt ansvar till dina läsare eller ens en liten nypa av respekt för dem som ni gör tidningen för. ...CENSUR
/CENSUR
Så dra åt helvete hjalmarson. Välden vore så mycket bättre utan dig och dina skräp ressensioner.
---

#blogg


signatur
1
Skriv svar