Dag 9, andra testet.

Medlem
Dag 9, andra testet.

Man får väl se det andra testet som ett misslyckande. Att sitta själv gjorde mig rastlös, uttråkad och ölkylen lockade lite för mycket för att jag skulle vara bekväm med det hela. För att göra mig själv en tjänst så tog jag därför och promenerade lite, liftade och fick lift till kalmar. Där var det ett fylleslag av sällan skådat slag, och, underligt nog, betydligt mycket enklare att hålla sig nykter. Håll dina vänner nära, dina fiender närmare, eller något åt det hållet...

Helgen blev alltså
fylld av bra sällskap, god mat (hemmalagad sushi!) och snowboardåkning i korta gottmix-shorts och en sjukt liten t-shirt. It's safe to say att min röv känns som om den har blivit våldtagen av det lilla blå tåget, om man bortser från att "lilla" är helt fel benämning på vad som körde på mig. 3/4 ner för backen så fuckade snöbrädan min plan om att se awesome ut, och skickade mig på en turné där första stoppet var röven (halva shortsen fyllda med snö) för att sedan kastas över brädan (och använda ansiktet/bröstet som bromsklossar under 2-3meter)... Kom upp igen under magbiten, och stod på brädan hela vägen ner. Kände mig sådär oförskämt självgod efteråt.

Så nykterheten är fortfarande going strong, men en helg ensam är skjutet på framtiden.

#blogg


signatur

[size="8"]Curse unto thee, thou flesh of these hands
For hast thou not hid me from salvation?[/size]

1
Skriv svar