Total N00b

Medlem
Total N00b

Det jag nyss har gjort är vad jag tidigare skulle ha ansett vara den totala synden, men som jag trots allt har funderat på ett tag.

Jag har precis varit inne på CDON.COM och beställt ett ex. av World of Warcraft. Jag har aldrig tidigare satt min fot i detta spel (på riktigt), utan min enda erfarenhet av WoW är att se andra spela / höra folk berätta om det. Helt sant är det i och för sig inte eftersom jag trots allt har provat trialversionen i några timmar, men i alla fall.

Kort och gott så kommer jag att göra entré i denna spelvärld som en total nybörjare så här snart 5 år efter releasen.
Andra MMORPG:er har inte riktigt fastnat, men jag lyckades spela Age of Conan ett tag men tröttnade pga att spelvärlden var för liten. WoW lär vara en gigantisk spelvärld, så det ska bli mycket intressant att se hur länge jag kommer att vistas i spelet.

Mitt första steg innan jag får hem spelet blir nog att köpa en spelguide så att jag greppar i alla fall lite grand, men jag antar att allt kommer ge sig så småningom.

#blogg


signatur

Throw the rules out the window, odds are you'll go that way too

1
Skriv svar