Debut på FZ.se

Inaktiv
Debut på FZ.se

Jaså här sitter man som en så kallad "bloggare" och gör sin debut för FZ.se. Jag gör nog de här mest för att de förhoppningsvis är skoj och inte för att bli känd, få massa kompisar eller argumentera.

Jag hade tänkt mest bara att kanske skriva några recensioner på de spel som jag spelar klart och jag ser mig själv inte som recensent utan mer som kritiker. Jag är ingen professionell utan bara en amatör. Men jag är redo att diskutera om någon undrar eller vill snacka om spel eller händelsen.

Just nu så jobbar jag med Okami till Wii och hittills verkar det se ljust ut. Det är ett underbart spel men har sina brister. Ska väll försöka skriva en recension när jag är klar me spelet.

E3 sätter igång imorgon och jag är ledig från jobbet i två dagar (en tillfällighet, jag tog inte ledigt för att det var just E3) så jag är bänkad framför Gametrailers.com och Screwattack.com.
Jag ser fram mycket mot de och är sugen på o se lite om just FallOut 3 och Resident Evil 5, men mest av allt sugen på Brothers In Arms Hells Higway. Kan knappt vänta på de spelet så jag var tvungen att köra egenom Earned In Blood och Road To Hill 30. Vill bara säga att dom två spelen är de bästa WWII spelen som finns och inget kan klå deras story som är deras starkaste sida.

Hoppas i alla fall någon läser det här och uppskattar det. Jag återkommer när jag har något mera att skriva och när jag har sammanfattat detta årets E3.

Ha det bra och sköt om er. //David

#blogg

1
Skriv svar