Solsken!!

Inaktiv
Solsken!!

Solen skiner! Det är varmt ute! Riktigt varmt! Många fåordsmeningar med utropstecken, men det är det värt. Sitter i soffan i mitt rum med ett öppet fönster och njuter av värmen och fågelsången helt underbart. Vill inte ens starta nån musik, som jag alltid gör annars, bara för att det är så skönt. Jag bara hjälper fåglarna lite genom att knattra på tangenterna. Hm. Omjag ska vara ärlig låter det bättre utan knatter, men men...

Funderar på om jag ska ta och resa mig och sätta mig och spela lite kanske... Lite... Oblivion kanske idag också... Mjo, det blir det nog. Upptäckte igår att jag inte hade gjort arena-grejen... Så nu gör jag den XD Funderar på att göra nåt halvroligt "kolla-vem-han-pratar-med"-uppdrag också. Om jag orkar. Och om brorsan låter mig låna hans dator... Hm. Det får vi väl se. Ifall jag väl sätter mig kanske det blir ett litet, litet blogginlägg till. Lite skryt om min karaktär, eller så XD Man kan ju inte låta bli XD

Men nu ska jag stänga fönstret. En humla var jättenära på att flyga in. Jag gillar inte humlor. Inte inne på mitt rum i alla fall....

#blogg

1
Skriv svar