Kör mot skogen!

Medlem
Kör mot skogen!

I allmänhet så går de flesta människor igenom olika faser i livet, speciellt framstående är väl detta inom nöje och kulturtyckandet, för bara några år sedan så hade jag aldrig kunnat tänka mig att lyssna på något annat än hårdrock och nu så går Run-D.M.C. varmt i bilstereon, ni vet vad jag menar. Nåväl, nu så har jag kommit in i en ny fas i mitt spelande där jag inte orkar sitta och plöja igenom långa rollspel, något jag alltid gjort förr, istället har jag återgått till äventyrsspelens härliga värld, förra veckan med första episoden av Tales of Monkey Island, imorgon med Secret of Monkey Island Special Ed. och efter det tänkte jag äntligen testa Beyond Good & Evil, ett spel jag velat spela länge men av någon anledning inte gjort. Jag har lagt upp en forum-tråd där jag frågar om det fortfarande är spelbart, så skriv gärna något där så att jag vet!

Annars så är det rätt lugnt, kämpar på i Pokémon Diamond (uppe i 212 fångade!) och försöker spela Battlefield: Heroes när det väl fungerar, vilket är lite slumpvis just nu, kommer inte ens in på min kära brittiska soldat CaptainCadaver. Förmodligen så kommer det en ny patch snart och då kommer väl det mesta att ordnas, fast risken är väl att mitt after-patch lagg återuppstår, som det brukar göra.

I-landsproblemen hopar sig verkligen nu!

[http://www.pokemon.co.jp/special/hgss/special/movie.html]
Japansk reklam för Heart Gold & Soul Silver (som blir ett givet köp).

#blogg


signatur
1
Skriv svar