F4k3 Fakta 2/7 - Mitt liv i en vecka.

Inaktiv
F4k3 Fakta 2/7 - Mitt liv i en vecka.

Tisdag - Fyfan jag kunde knappt resa mig upp ur sängen utav värk i snoppen. Morsan var tvungen att sparka mig upp ur säng helvetet. Hon sa: Om du inte går till skolan blaah... blaaah... blaaaaah.... någonting o.s.v. Jag trodde hon pratade om grädd tårta eller något. När jag gick ner i köket låg det ballonger över hela helvetes golvet. Man hörde morsan och farsan gräla inne i vardagsrummet. Det värkar som morsan har hittat farsan HEMLIGA SUPERKLADDIGA ballong gömma. Man hörde en smäll *PANG* och en glas ruta pajja och morsan skrika något med BLAAAHH BLAAAH BLAAAAH o.s.v. Kommer alldrig att palla gå till skolan idag.

09.38 - Yes! Lyckades ta mig till skolan. Jag "lånade" Karins hojj. Jävla idiot. Hon skrek något med blaaah blaah o.s.v. Jag trodde hon ljög för mig men det visade sig att hon sa att... ja något. Otrolig att Olof tog sig till skolan. Jag trodde han skulle stanna hemma och lvl ifrån mig på WOW. Jag är glad att ha en kompis som Olof för han är så snäll.

12.46 - Jävla idiot OLOF! Han tog mina 20kr och kastade dom ner i brunnen. Jag slog han men det visade sig att han hade något form utav ADHD så försökte slänga stenar på mig tills 13.05.

13.06 - Äntligen har Olof fått sin medicin. Han berättade att han hade fått dom av en läkare. Men den läkaren hade väl bra humor för Olof blev en ganska kul typ^^.

15.25 - Jag, Olof och Lars gick och köpte Left 4 Dead med pengarna jag fick av farsan igår. Fan vad najs. Här ska röjjas ZOMBIES!

18.43 - Jag och Olof snackade på skype samtidigt som vi lirade L4D tillsamans. Olof sa att jag skulle akta mig ifrån bilar så jag inte satte igång larmet på dom. Jag tor han ljuger. Jävla idiot!

19.03 - Bil larmet gick igång, jag dog. Jag fick så mycket damp så att jag slängde ut hela datorn.

20.06 - Morsan lät mig sova på hamoken ute. Jävla idiot.

God natt!

#blogg


signatur

GENERATION0G3KiLL

1
Skriv svar