Arga fåglar

Medlem
Arga fåglar

Ja för er som har iPhone vet ni vad jag snackar om... dessa jävla Angry Birds!!! Hela min lunchrast gick åt att försöka pricka och förstöra de gröna grisarna.. som jag svär och lever om när det inte går som jag vill .. haha.. jag är helt uppslukad av det här enkla med totalt fantastiska spelet.

Har ni några trevliga appar att dela med er av får ni gärna skriva om dessa i kommentarerna fotografi, spel, nytta ja vad som helst är intressant. Jag är ju helt ny iPhone-ägare och tar tacksamt emot tips om vad man kan/ska/bör göra med sin nya kompis

Den här veckan är jobb fram till fredag och sen ledig helg. Super-awesome eftersom det lovas sol och riktig värme här nere i söder. Lördagkvällen blir 30-årsfest för kompisarna vilket blir himla trevligt. Jag har nu lyckats ta mig igenom och förbi svensexan och kan faktiskt känna mig lite sugen på party igen

Vad jag ser ut genom fönstret är en helt blå himmel med sol. Det var iofs ganska kyligt då jag cyklade till jobbet i morse men som det känns har det ändrat på sig och det blir nog en varm sommardag i dag också!

Send me some apps

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar