Hedersmedalj!

Medlem
Hedersmedalj!

Har testat MoH ett par timmar och måste säga att jag gillar det skarpt. Har fått massa inside information om spelet som jag dessvärre inte kan avslöja och var taggad att prova. Träffsäkerheten var mycket bra, nätkoden över all förväntan och ljudet helt otroligt bra. Favorit ljudteffekten är hittills då man springer runt med turban+RPG och blir nedskjuten av Amerikaner och hör en autotaunt "Smoked his ass!" Sällan man blir uppeldad av spel på det sättet i ett spel och tänker nu jävlar ska han få!

Actionfyllt till bredden i ett av de två lägen som jag spelade vilket var sector control. Hur kul som helst och försöka rusha sektorer och lägga C4 vid flaggan och vänta tills en fiende kom dit och skulle erövra. Pang sa det! Behöver jag säga att jag krossade? Det finns flera gamemodes att välja emellan när spelet släpps och jag förutspår att det kommer bli ett bra spel för klanspel vilket är trevligt. Jag kommer nog dubbeldippa på den här efter som flera jag snackat med kommer köra xbox360 versionen.
Var länge sen jag verkligen var så här laddad inför ett kommande FPS spel.

#blogg

1
Skriv svar