Erik Bergérus är rolig

Skägg.
10 Chambers
Erik Bergérus är rolig

En av de mest tongivande frilansarna i Svenska PC Gamer heter Erik Bergérus, går för jämnan under aliaset Ebeeto och är för er som inte vet det stundom väldigt, väldigt rolig.

Vid sidan av spelskrivandet har denne Bergérus även kokat ihop en kulturgryta av rang på barnvänliga sajten Dead Horse Interchange, där han och parhästen Monty med oefterhärmlig nonchalans levererar stor näthumor. Och eftersom han uppenbarligen inte orkar/vill marknadsföra sina yttringar på egen hand får väl jag göra det. Nedan följer ett par tips om saker som är VÄRDA.

Följetongen om privatdeckaren Frank Mitchell

"Frank Mitchell is a very fascinating noir story about a hard-boiled detective and his day-to-day struggle with detective life. As of now, it’s available both in Radio Theater form and pure text. There is also a downloadable MP3 if you feel like taking Frank Mitchell with you, or simply don’t want to sit around listening to your web browser. Enjoy!"

Lyssna/läs här!

Solid Radio: Hitman Absolution

Erik och Monty säger det jag skrev i min förhandstitt av Hitman: Absolution. Om det tryckta mediet hade varit redo för ord som "shit" och "piss", vill säga. Det är det dessvärre inte riktigt.

Lyssna här!

Erik: Du kan sätta in pengarna på mitt konto som vanligt.

#blogg


signatur
1
Skriv svar