Hemma igen

Medlem
Hemma igen

Hej, Internet!

Nu är jag hemma igen, från en liten semester. Det är självklart därför som det inte har blivit några inlägg på ett tag.

Att Trenched är försenat på obestämd framtid på grund av att någon klantat till patent- och varumärkesregistreringen i EU har varit känt en tid nu, så jag gör nog bäst i att sluta tjata om det.

Steams sommarrea fortsätter i varje fall oförtrutet! Jag har lyckats hålla mig ganska bra så här långt, trots allt, och utöver Toki Tori och Pirates! har jag bara plockat upp Monday Night Combat. Jag spelade en omgång co-op i MNC igår natt och det var riktigt kul, väl värt 25 kronor och det blir säkerligen bara bättre när man kommer in i det lite mer.

Nu är bara frågan hur jag ska göra med Terraria... Det ligger i kundvagnen hos Steam åtminstone. Jag kanske avvaktar till slutet av rean, och ser vad de erbjuder framöver innan jag skrider till verket. Inte för att jag kan säga exakt vad det är jag egentligen väntar på ska dyka upp på rean, men som Gerhard Boré brukar säga, "Väntar man på nå't gott så är det ju bara härligt."

#blogg

1
Skriv svar