En härlig fredagskväll stundar

Flakmonkey
En härlig fredagskväll stundar

Vet ni vad det värsta är med att stå på en crosstrainer i 30 minuter? Det är att man vet att man bara kommit halvvägs. Så kändes det verkligen för snartt en timme sedan då jag stod på en sådan helvetsmaskin på Friskis & Svettis Ringen och slet. Inte för att jag egentligen ville vara där men för att jag numera vet hur mycket bättre jag mår av det och att jag gillar den tillfrdsställande känslan efteråt när man känner det i kroppen såväl som knoppen.

Nåväl det var som tur var bara början på kvälen för idag är det dags att göra stan. Exakt vad det blir vet jag i nuläget inte och på sätt och vis är det så jag vill ha det. Det ska inte vara planerat in i minsta detalj utan det måste lämnas utrymme för improvisation men samtidigt får det inte vara helt ogenomtänkt, då har det en tendens att inte bli något av det överhuvudtaget. Så det finns alternativ som Trädgården, F12 och Sommar tex om vädret håller i sig och skulle det inte göra det kan man ju alltid gå till Debaser även om det inte är något av mina favoritställen direkt. Jag vill ju ha lite mer tråkig mainstreamparty när jag går ut, får inte bli för pretto

Hursom så kommer det nog bli en kul kväll var vi än går. Vi är förresten jag och Arun till att börja med och sen hoppas jag att kunna sammanstråla med min lillebror som också ska bege sig ut i stockholmsnatten med några kompisar. Han har ju nämligen fått barn för snart ett år sedan och har sedan dess inte varit ute så mycket, av förklarliga skäl förstås, så därför vore det extra kul att haka upp med dem för att göra stan lite roligare som vi gjort måna gånger förr.

Men men först på agendan står dock mat, en(?) liten(?) drink och klädbyte. Så ha det så gött ikväll vad ni än gör för det kommer jag ha, hur kvällen än utvecklar sig!

#blogg

1
Skriv svar