Medlem
Titel

Nu är 2011 års bröllop slut. Alla glada brudpar har fått sina bilder och jag kan börja blicka framåt mot 2012.
Redan nu i november har jag hunnit få tre förfrågningar om bröllopsjobb inför nästa år. Två av dem har jag tackat ja till, det tredje var jag tvungen att tacka nej till då det inte passade in i mitt schema.
Tre förfrågningar innan jag ens hunnit ut med någon reklam! Det finns väl goda skäl att tro att sommaren 2012 kan bli den bästa hittills i min bröllopsfotograf-karriär. Ja eller, antalet fotograferingar säger ju inget om kvalitén, men jag är säker på att de alla kommer överglänsa varandra.

Jag har tidigare använt mig av bland annat Blocket för att göra reklam för mina tjänster, men kommer utöka till nästa år med bland annat den reklamfolder ni har fått läsa om tidigare. Den planeras vara klar till senast januari och jag tror att den kan generera åtminstone några bröllop till nästa år.

Igår var jag och träffade ett av brudparen och det är alltid roligt. Vi får möjlighet att prata igenom olika idéer, önskemål och förutsättningarna för att jag ska kunna erbjuda dem en så bra dag som det bara är möjligt.

Så känner ni någon som ska gifta sig, eller ska du själv rent av slå på stort och fråga din partner den stora frågan... ja då vet ni var jag finns Och ja jag reser land och rike runt för att göra er lyckligare

// Manuel

#blogg

1
Skriv svar