SD och de farliga muslimerna

Medlem
Skrivet av bjosarn:

HollowMan: Eller så kan du med din vishet berätta för oss undrande, hjärntvättade, PK-människor...

Varför? ni lyssnar ju inte.

Medlem
Skrivet av Greger:

Alla invandrare är antingen illegala invandrare eller gäststuderare

HOLLOWMAN ARE HERE TO TELL

Ta på dig din foliehatt igen och fortsätt att blunda för problemen.

Medlem
Skrivet av Lusen:

Nej, tex. upploppen i Rosengård kanske gjorde så SD fick ökat stöd, men där gav dom väl sig på poliser och inte svenskar.
Jag läser tidningen varje dag och jag har aldrig sett en artikel om invandrargäng som hatar svenskar.

Du kanske skall läsa lite mer nyheter istället för serietidningar.
http://www.gt.se/nyheter/1.1765354/ranades-och-hotades-till-l...

Medlem
Skrivet av Nestor:

Illegalt och illegalt.
Man får röra sig fritt inom EU om man är medborgare i ett annat EU-land, som te.x Danmark eller Finland.
Eller är det bara "andra" invandrare som är farliga?

För du säger ju att alla invandrare, även norrmän, danskar och finnar, är farliga.

Men men, de är ju vita och kristna, så då är det ju lungt, för vita och kristna människor begår ju inte brott

Trams av dig att tro norrmän, danskar och finnar begår lika mycket brott som illegala som kommer utifrån EU.
Källa eller något som helst bevis för ditt påstående?

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Lusen:

Nej, tex. upploppen i Rosengård kanske gjorde så SD fick ökat stöd, men där gav dom väl sig på poliser och inte svenskar.
Jag läser tidningen varje dag och jag har aldrig sett en artikel om invandrargäng som hatar svenskar.

Du kanske skall läsa lite mer nyheter istället för serietidningar.
http://www.gt.se/nyheter/1.1765354/ranades-och-hotades-till-l...

Ja, för ett gäng är ju självklart representanter för 1 miljon invandrare.

Skrivet av HollowMan:

Ta på dig din foliehatt igen och fortsätt att blunda för problemen.

Öppna ögonen och inse att vad en minoritet gör är inte represantivt för en majoritet.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Nestor:

Illegalt och illegalt.
Man får röra sig fritt inom EU om man är medborgare i ett annat EU-land, som te.x Danmark eller Finland.
Eller är det bara "andra" invandrare som är farliga?

För du säger ju att alla invandrare, även norrmän, danskar och finnar, är farliga.

Men men, de är ju vita och kristna, så då är det ju lungt, för vita och kristna människor begår ju inte brott

Trams av dig att tro norrmän, danskar och finnar begår lika mycket brott som illegala som kommer utifrån EU.
Källa eller något som helst bevis för ditt påstående?

Varför då?
Du har ju din egen statistik över att det är invandrare som begår brott.

Men det är ju klart...tar man hit svaringar från djungeln är det ju klart att det blir problem...

Hur är det med svarta kristna?
Är dom välkomna?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Greger:

Ja, för ett gäng är ju självklart representanter för 1 miljon invandrare.

Om du försöker vara lite ärlig mot dig själv och mig så vet du att jag inte syftade på precis alla invandrare, utan på att det finns en väldigt stor del invandrare som begår rasistiska brott och grova våldsbrott mot etniska svenskar.

Skrivet av Greger:

Öppna ögonen och inse att vad en minoritet gör är inte represantivt för en majoritet.

Där jag bor så är invandrare grymt överrepresenterade i våldtäkter, rån, misshandel ,mord ,gängvåld ,mordbrand ,allmänförstörelse ,hot ,kidnappning ,rasbrott...Jag kan säga det att jag bor i en stor stad som är på väg att tas över av kriminella invandrargäng...Jag vet till 100% att detta pågår i alla större svenska städer och har nu även spritt sig till mindre städer runt om i landet.Tycker det är farligt med eran strutsmentalitet,ni blundar för vad som händer för att ni inte vill att det skall vara sant.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Varför då?
Du har ju din egen statistik över att det är invandrare som begår brott.

Du vet mycket väl att det finns på BRÅ.

Skrivet av Nestor:

Men det är ju klart...tar man hit svaringar från djungeln är det ju klart att det blir problem...

Nu tycker jag du är väldigt rasistisk,varför är det fel på färgade?

Skrivet av Nestor:

Hur är det med svarta kristna?
Är dom välkomna?

Vad är det som är speciellt med svarta enligt dig?Regler gäller väll alla...eller?

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jag kan säga det att jag bor i en stor stad som är på väg att tas över av kriminella invandrargäng...Jag vet till 100% att detta pågår i alla större svenska städer och har nu även spritt sig till mindre städer runt om i landet.Tycker det är farligt med eran strutsmentalitet,ni blundar för vad som händer för att ni inte vill att det skall vara sant.

Var bor du då? Baserar du din 100% statistik på undersökningar som visar att kriminalitet med anknytning till organiserad brottslighet växer i samhället? Kan säga dig att gäng som Red and white, X-team m.m. där majoriteten är "arier" växer mest.

Gäng som OG, Lions och alla andra små gäng har alltid varit en piss i sjön i jämförelse med organisationen kring HA, BANDIDOS etc.

Har jag några som helst bevis för min sak? Well, bara läsa lite böcker och artiklar kring ämnet men struntar i det eftersom det verkar ju inte vara ett kriterier när man ska ha något stöd i sin diskussion i ämnet här på FZ.

Menar du att Sverige håller på att tas över av "invandraregäng" som tjuvröker och snattar en gång ibland?

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Du vet mycket väl att det finns på BRÅ.

Ja. det vet jag. Men eftersom du i dina argument hänvisar till den generella gruppen invandrare, så inkorporerar du samtliga invandrare, även de som bor inom EU

Skrivet av HollowMan:

Nu tycker jag du är väldigt rasistisk,varför är det fel på färgade?

Frågan är vad du tycker om dem.
Du hävdar med en dåres envishet att muslimer, somalier osv står för huvduddelen av alla brott.
Är det en tillfällighet tror du att folk får uppfattningen att du är en riktigt tung rasist som primärt avgör folks etik och moral baserat på deras etnicitet.

Skrivet av HollowMan:

Vad är det som är speciellt med svarta enligt dig?Regler gäller väll alla...eller?

Svara på min fråga. Är kristna araber, afrikaner, kineser osv okej?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Menar du att Sverige håller på att tas över av "invandraregäng" som tjuvröker och snattar en gång ibland?

Fåna dig inte.

Medlem

HollowMan.
Är kristna afrikaner, araber och kineser mer eller mindre okej än muslimska diton?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Frågan är vad du tycker om dem.
Du hävdar med en dåres envishet att muslimer, somalier osv står för huvduddelen av alla brott.

Om vi talar om hatbrott mot svenskar så helt klart ja på den frågan.

Skrivet av Nestor:

Är det en tillfällighet tror du att folk får uppfattningen att du är en riktigt tung rasist som primärt avgör folks etik och moral baserat på deras etnicitet.

Folk som du menar du väl då,för du talar väl inte för alla när du talar hoppas jag?

Skrivet av Nestor:

Svara på min fråga. Är kristna araber, afrikaner, kineser osv okej?

Hur menar du nu? Och varför svarar du aldrig på mina frågor?

Medlem

HA vet man var man har. Utanför sitt liv och ibland kan man höra/se dem när de drar runt på sina hojar.
Folk som rånar en, bränner ens bil, stör viktiga samhällsfunktioner som kollektivtrafik och räddningstjänst, mördar, misshandlar gör faktiskt ett större "avtryck". Dessutom är flera små grupper svårare att identifiera.
HA är rena drömmen.

Håller också med om att bara för att man kommer från ett ociviliserat eller land med speciell kultur så har man inte särskilda rättigheter.

Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Menar du att Sverige håller på att tas över av "invandraregäng" som tjuvröker och snattar en gång ibland?

Fåna dig inte.

Wow! Värre överslätning av faktiska problem har jag inte sett...

*j'fla svenka spåket

Medlem

Mycket enkelt. Tycker du att kristna afrikaner, araber och kineser är mer okej att släppa in i landet än muslimska diton?

Ja eller Nej?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Jag (helt ställningstagandelöst) undrar om diskusionen handlar om religionen, eller människor i arabvärlden? Btw, är ordet arab rasistiskt?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Mycket enkelt. Tycker du att kristna afrikaner, araber och kineser är mer okej att släppa in i landet än muslimska diton?

Ja eller Nej?

Som jag sa innan,regler gäller väl alla?Sköter man sig är man självklart välkommen till Sverige oavsett kristen muslim eller buddist eller något annat....

MEN enbart muslimer kräver särbehandlingar p.g.a. sin tro ,vilket jag tycker inte man skall kräva om man kommer till ett nytt land efter man flytt förtryck och liknande.

Medlem

NESTOR: Finns det rasistiska brott mot svenskar begångna av invandrare? enkelt Ja eller Nej?

Medlem
Skrivet av HollowMan:

NESTOR: Finns det rasistiska brott mot svenskar begångna av invandrare? enkelt Ja eller Nej?

Ja.
Nu är det din tur att svara rakt av Ja eller Nej på frågan om du tycker det är mer okej för en kristen arab/kines/afrikan att invandra än en muslimsk?


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av HollowMan:

Jag kan säga det att jag bor i en stor stad som är på väg att tas över av kriminella invandrargäng...Jag vet till 100% att detta pågår i alla större svenska städer och har nu även spritt sig till mindre städer runt om i landet.Tycker det är farligt med eran strutsmentalitet,ni blundar för vad som händer för att ni inte vill att det skall vara sant.

Var bor du då? Baserar du din 100% statistik på undersökningar som visar att kriminalitet med anknytning till organiserad brottslighet växer i samhället? Kan säga dig att gäng som Red and white, X-team m.m. där majoriteten är "arier" växer mest.

Gäng som OG, Lions och alla andra små gäng har alltid varit en piss i sjön i jämförelse med organisationen kring HA, BANDIDOS etc.

Har jag några som helst bevis för min sak? Well, bara läsa lite böcker och artiklar kring ämnet men struntar i det eftersom det verkar ju inte vara ett kriterier när man ska ha något stöd i sin diskussion i ämnet här på FZ.

Menar du att Sverige håller på att tas över av "invandraregäng" som tjuvröker och snattar en gång ibland?

Ja, vad baserar du själv ditt tramsande på?
Nä just det.
"Artiklar" av svensk media? Jo men tjena. Du fattar bara inte va? De allra flesta journalister lever i nån slags parallellvärld där massinvandringen de senaste decennierna varit av godo.
70-80% av de som sitter i svenska fängelser är invandrare (eller invandrares barn då, för de som gillar att haka upp sig på definitioner).
Sen kan du sitta och svamla om gäng med "arier" bäst du vill på ett internetforum. Lustigt för övrigt att du tar upp Bandidos, de består till allra största delen av just utlänningar.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Ja. det vet jag. Men eftersom du i dina argument hänvisar till den generella gruppen invandrare, så inkorporerar du samtliga invandrare, även de som bor inom EU

Varför hålla på och tramsa? Du vet mycket väl att han med invandrare först och främst syftar på folk från problemområden som jugoslavien, mellanöstern och afrika....
Varför bröt det förresten ut ett krig Jugoslavien? Nåt för er multikultivurmare att fundera på...

http://frianyheter.wordpress.com/2009/11/04/invandrargrupper-...
Där är BRÅs siffror, idag har de 8-13 år på nacken.
Självklart ville inte BRÅ gå ut med överrisken när det gäller enskilda brottstyper som de gjorde i den föregående undersökningen. Istället nöjde de sig med att konstatera att "invandrare är mer överrepresenterade ju grövre brottet är"...

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av HollowMan:

NESTOR: Finns det rasistiska brott mot svenskar begångna av invandrare? enkelt Ja eller Nej?

Ja.
Nu är det din tur att svara rakt av Ja eller Nej på frågan om du tycker det är mer okej för en kristen arab/kines/afrikan att invandra än en muslimsk?

Går inte att svara rakt av JA eller NEJ på den frågan,och det vet du med...Finns sekulära muslimer som är beredd på att anpassa sig till våra lagar och bruk,finns inget som helst fel på folk som i vill anpassa sig till deras nya samhälle....MEN om man är taliban eller wahabbist som vill fortsätta sin hatiska inställning mot allt som är demokrati och västliga värderingar,så kan man slänga ut dom redan vid gränsen enligt mig.

Så svaret är NEJ om det gäller sekulära muslimer...och svaret är JA om det gäller intoleranta islamister/muslimer så som talibaner och wahabbister och andra västfientliga.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

I Danmark ser man tydligt hur svensk media försöker "uppfostra" hur man skall tänka, och att allt annat är rasism.

Hoppas ni förstår danska,här är en insyn i ett grannlands icke PK skadade media som beskriver situationen i Sverige idag.
http://jp.dk/opinion/leder/article1861722.ece

Har publicerats en hel del fina artiklar i danska tidningar.

http://www.lone-noergaard.dk/artikler/Vaaldtaektsvaagen-i-det...
Våldtäktsvågen i det statsfeministiska Sverige - JyllandsPosten 2004

https://www.flashback.info/showthread.php?t=1004052
från danska polisens tidning (känsliga vurmare varnas!)

Högt uppsatta politiker och ämbetsmän i Irak som fått uppehållstillstånd eller till och med medborgarskap i Danmark fortsatte suga i sig bidrag trots att de återvänt till Irak.
Inte ett ord om det i svenska tidningar vad jag sett. De borde dessutom gjort en egen undersökning av alla "svensk-irakier" vi har... men det var tydligen inte intressant

http://frianyheter.wordpress.com/2009/08/02/irakier-begar-bid...
http://frianyheter.wordpress.com/2009/09/18/svartarbete-pa-ir...
http://frianyheter.wordpress.com/2009/08/04/lever-lyxliv-i-ir...

och så en liten genomgång av BRÅs metoder, eller brottsförnekande rådet som vissa kallar dem
https://www.flashback.info/showpost.php?p=15546363&postcount=...

Medlem
Skrivet av Ellehbg:

Jag (helt ställningstagandelöst) undrar om diskusionen handlar om religionen, eller människor i arabvärlden?

offtopic från om SDs lilla tilltag i media.

Looking down trollfest in 3..2..1..0

Skriv svar