Altanen växer även utan mig

Flakmonkey
Altanen växer även utan mig

Eftersom tanken att använda den här långhelgen till att bygga bygga bygga på stugan grusades en aning brutalt av en brusten blindtarm så gjorde jag idag det näst bästa och besökte den. Blev inte någon jättelång vistelse, det orkar jag ändå inte riktigt med ännu känner jag, men fullt tillräckligt för att kunna se att det är i säkra händer ändå.

Var ju nu aldrig orolig. Min far är ju där för jämman och min bror är hur duktig som helst och hjälper till så ofta han kan som småbarnsfar. Den här veckan har de slitit vidare med altanen och den börjar verkligen ta form. Dels återsår det nu bara en femtedel av trall att lägga men de ha har också gjutit grunden för där vi ska bygga upp en grill. Sen ska ju ett räcke byggas förstås men det är en skitsak i sammanhanget.

[ia=542634; large;nb;nl]

Hur kul som helst att se det massiva bygget börja växa fram nu. Kommer bli riktigt grymt. Framförallt när några dumma tallar som täcker för mycket av solen tagits ned. Sen blir det ju kul att aödda igång med mösta projekt som blir en av småstugorna. Nu är det ju läge att fixa lite mer övernattningsmöjligheter

#blogg

Inaktiv
Altanen växer även utan mig

Ser riktigt fint ut! Kommer säkert bli en underbar känsla att äta god mat och dricka något gott tillsammans med vänner och familj!

1
Skriv svar