Smålandstrip

Medlem
Smålandstrip

Nu är vi tillbaka i Skåne och Malmö igen efter några fantastiska dagar i Småland.

I torsdags var vi bortbjudna till min bror Robin och hans sambo Josefine. Meya och Leo lekte med kusinen Adrian och de hade såå roligt.

Meya fick dessutom klappa båda deras katter till hennes stora förtjusning, inte katternas.
Våfflor stod på menyn och Robin hade köpt en riktigt god choklad syrup som passade utmärkt till detta.

På kvällen åt vi god middag hemma hos mina föräldrar och satt och snackade långt in på kvällen. Mycket trevligt.

På fredagen var vi bortbjudna till mina farföräldrar på lunch och det var också supertrevligt.

På fredagkvällen passade vi på att se en långsamt tråkig film, A most wanted man. Jag kan inte rekommendera den till någon.

På lördagen hade Robin och Josefine ordnat med hästridning för Meya och hon fick en toppenfin tur på en islandshäst. Hon fullkomligt älskade det och somnade gott i bilen på vägen hem. Jag är säker på att hon drömde om sin egen häst.

Lillebror fick också prova att sitta på hästryggen!

Meya är så stolt och glad när hon rider!

Just nu sitter jag i köket och inväntar min operation som är senare idag. Jag har fastat sedan midnatt och med endast morgonkaffe i magen kurrar det oroväckande. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra och det kommer det göra det är jag säker på. Jag hoppas också att jag ska kunna springa lite mer obehindrat framöver.

I går morse gick jag upp tidigt för att hinna med ett sista löppass innan vi skulle åka hem till Malmö igen och innan operationen. Det blev 12 härliga kilometrar i skogarna kring Mönsterås. Blött och jäkligt på sina ställen men en roligare och mer varierad löprunda än vad jag brukar ha Ett gott avslut på vad som blir ett litet uppehåll på löpningen nu.

Vi ses på andra sidan!

#blogg

Medlem
Smålandstrip

Jag vet inte om det bara är för mig men bilden på barnen och farföräldrarna visas inte. Ni får ha överseende med detta i sådana fall. Jag har laddat upp den flera gånger och provat att ladda om inlägget men inget verkar fungera.

Medlem

Ser bra ut för mig, så du verkar ha löst det. Sitter mest och kollar på din brors kök. Ser riktigt fint ut, saknar en diskmaskin också.

1
Skriv svar