Kingdom Come: Deliverance – Ny trailer visar smedsonen Henrys jakt på hämnd och rättvisa

Robot
Kingdom Come: Deliverance – Ny trailer visar smedsonen Henrys jakt på hämnd och rättvisa
Medlem

Är det kanske ett nytt witcher 1 vi ser? Ett nytt CD projekt? Görs detta bra så kanske det är öppningen till en fantastisk värld och en rad spel som bara ökar i kvalitet. För detta SER bra ut. Hoppas det spelas bra också.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

Är det kanske ett nytt witcher 1 vi ser? Ett nytt CD projekt? Görs detta bra så kanske det är öppningen till en fantastisk värld och en rad spel som bara ökar i kvalitet. För detta SER bra ut. Hoppas det spelas bra också.

Mjo man kan ju hoppas! :/


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Hmm, jag tycker det ser riktigt snyggt ut, med underbara miljöer. Men fightningen är jag inte alls så imponerad av som alla andra verkar vara. Tycker allting ser oerhört stelt ut :S? Får se vad recensionerna säger.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av ClockWise:

Hmm, jag tycker det ser riktigt snyggt ut, med underbara miljöer. Men fightningen är jag inte alls så imponerad av som alla andra verkar vara. Tycker allting ser oerhört stelt ut :S? Får se vad recensionerna säger.

Det är väl för att striderna och dess kontroller försöker eftersträva "realism" i högre utsträckning. Förhoppningsvis är de mer underhållande att spela än de är att titta på.

Tråddemonen
Testpilot

Fighting systemet är baserat efter verklighet. Man kan ju tänka sig själv ta på sig en rustning och svinga flera kilos svärd. Det blir väldigt utmattande efter en viss period. Jag har starka förhoppningar på ett projekt som strävar efter något historiskt och verklighets baserat. Man får tänka lite själv som en person under en historisk men tuff period och anpassa sig utefter.

Medlem

Det är endast 4 st spel man ser fram emot detta år och det här är ett utav dom!

Kingdom Come: Deliverance
Metro Exodus
Post Scriptum
Hell Lets Loose

Medlem

@PCMan: Är orimligt taggad på Post Scriptum, PR och Squad är för mig bland de bästa spelen som finns; men jag är egentligen mer intresserad av andra världskriget än moderna konflikter..

Medlem

Huvudpersonen ser så snäll och oförhappandes ut

1
Skriv svar