Det våras för punggrävlingar – nytt Crash Bandicoot under 2019?

Robot
Det våras för punggrävlingar – nytt Crash Bandicoot under 2019?

N. Sane-trilogin sägs också vara på väg till pc och Switch.

#activision, #crash-bandicoot, #pc, #switch


Skägg.
10 Chambers
Medlem

Till Switch & PC? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
märks nog på min bild hur mycket jag gillar spelet

Medlem

Jag har hoppats på att Crash Bandicoot kommer till PC.
Jag älskade tvåan, men tyvärr har jag endast ettan till PS1 och några av de nyare till PS2. Jag vet att åtminstone tvåan och trean finns till PS3 på PSN, men då äldre spel ser hemska ut på en platt-TV ser jag nu framemot att kunna spela denna "Remake Plus" på PC


signatur

1700X | NH-D15 | GTX 1070 Ti Strix | 16GB DDR4 | 500GB SSD | 2TB HDD

Medlem

Hoppas Activision gör ett Crash Bandicoot i en öppen 3D värld likt senaste Super Mario Odyssey. Plattformsspel vill jag helst ha i 3D världar istället för sido scrolling. Nu har väl alla Crash spel dock varit i det senare upplägget men jag skulle vilja köra 3D all the way med någon slags hub värld.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Crash Bandicoot och Switch är ju en match made in heaven. Det här blir ett tveklöst dag ett-köp.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det enda Activision gjorde med Crash Bandicoot var att uppdatera grafiken och ljudet alltså kan de fortfarande inte ett skit om speldesign så nej jag ser inte fram emot nästa spel från dem

Medlem

Mysigt!


signatur

Nämen!

Medlem

Vore ju hur mysigt som helst att ha på Switchen. Ja, tack!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Hoppas på ett nytt crash team racing, eller iallafall en remaster!

1
Skriv svar