Mark Hamill öppen för roll i The Witcher-serien

Medlem

@marcus8958: ogillar att ordmärka. Men såklart menar du The Phantom Menace och inte Phantom Pain.

Medlem

@Katorr:
Du har helt rätt. Mobilen tycker jag ska skriva Pain efter phantom så jag tänkte inte ens efter.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Har du itne sett den, så lyssna inte så mycket på nätskvaller, den är riktigt bra, och jag är en Star Wars fan, jag såg dom första filmerna på bio 82-84. Och den här håller hög klass, Phantom Pain, och alla dom tre 1-3 är skit jämfört!

Det är en "mellan film", som Empire Strikes Back och Två Tornen, The Matrix Reloaded och andra trilogier, så är mitten filmen, en "trissa upp stämningen" för finalen del, och utveckla karaktärer till avslutningsdelen...

Har sett filmen nu och den är riktigt dålig. Specialeffekterna och ljudet är riktigt bra. Men som film hade den många hål i storyn, karaktärerna och dialogerna var riktigt dåliga. Kändes som om det var ett par gymnasieelever som gjort filmen och följt något form av bok där man steg för steg följt vad som ska finnas i en film och på toppen av det slängt in dåliga skämt som inte passar in alls.
Uwe Boll hade gjort den bättre!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar