Släppdatum för World of Warcraft: Battle for Azeroth

Robot
Släppdatum för World of Warcraft: Battle for Azeroth

I augusti är det dags för Praktikant-Gustav att slipa rogue-dolkarna igen.

#battle-for-azeroth, #world-of-warcraft


Medlem

FOR THE ...


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Vill gärna behålla min själ tack.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka

Förtal!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

TIPS! Ni som ännu inte skaffat WoW så är det en saftig rea på Blizzard Shop just nu: https://eu.shop.battle.net/en-gb/family/world-of-warcraft

Ni får just nu WoW + Legion + Battle for Azeroth för €49,99, drygt 500 SEK.
Annars kostar det >€100.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Releasehästryttare
Skrivet av DitroX:

TIPS! Ni som ännu inte skaffat WoW så är det en saftig rea på Blizzard Shop just nu: https://eu.shop.battle.net/en-gb/family/world-of-warcraft

Ni får just nu WoW + Legion + Battle for Azeroth för €49,99, drygt 500 SEK.
Annars kostar det >€100.

Såg det precis med, skit billig om man vill spela wow efter lvl 10 som fortfarande är gratis att spela till!

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg det precis med, skit billig om man vill spela wow efter lvl 10 som fortfarande är gratis att spela till!

Yes, upp till lvl 20! Man kan också göra X-antal karaktärer på Starter Edition och maxa de till lvl 20 och sedan köpa spelet för att då spara ca 7-8h/karaktär.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av Devan:

Såg det precis med, skit billig om man vill spela wow efter lvl 10 som fortfarande är gratis att spela till!

Du kan spela gratis upp till level 20, och kan både köra pvp och pröva på några enstaka dungeons.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Förr hette det 10-days trial, jag har har för mig att lvl-taket var 20 då också.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem
Skrivet av DitroX:

FOR THE ...

Gnomeregan?

Inaktiv

Har börjat spela WoW igen sedan ett gäng år tillbaka.. har alltså missat Pandaria/Draenor och började lira I Legion 7.3.1->7.3.5. Vill notera att jag började lira vid Vanilla och fortsatte sedan till The Burning Crusade -> Wrath of the Lich King -> Cataclysm.

Och jag tycker förvisso att WoW har blivit ganska förenklat genom åren med alla hjälpmedel med och utan addons. Men eftersom man har allt mindre tid för gaming så vill jag nog inte påstå att allt är till det sämre, anledningen till att jag kom tillbaka är för att jag saknar miljöerna och den härliga atmosfären som bara WoW har, åtminstone för mig och jämförelsevis av de mmrpgs man har lirat genom åren.

Så ser givetvis fram mot ännu en expansion och spelar i den takt som vardagen tillåter mig. ^_^

WoW <3

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Har börjat spela WoW igen sedan ett gäng år tillbaka.. har alltså missat Pandaria/Draenor och började lira I Legion 7.3.1->7.3.5. Vill notera att jag började lira vid Vanilla och fortsatte sedan till The Burning Crusade -> Wrath of the Lich King -> Cataclysm.

Och jag tycker förvisso att WoW har blivit ganska förenklat genom åren med alla hjälpmedel med och utan addons. Men eftersom man har allt mindre tid för gaming så vill jag nog inte påstå att allt är till det sämre, anledningen till att jag kom tillbaka är för att jag saknar miljöerna och den härliga atmosfären som bara WoW har, åtminstone för mig och jämförelsevis av de mmrpgs man har lirat genom åren.

Så ser givetvis fram mot ännu en expansion och spelar i den takt som vardagen tillåter mig. ^_^

WoW <3

Jag började strax efter black temple i tbc och slutade i slutet av wotlk. Kom tillbaks strax innan nyår. Fastnade lika fort som då. Det är inget mmorpg som hållt mig kvar så mycket som Wow och då har jag ändå provat tonvis av olika mmos.

Inaktiv

@Blackwolfe: WoW är one of a kind liksom.

Medlem

@Jeehao: Ja, det är väl upp till var och en


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

World of Warcraft har nån särskild känsla, som ni säger.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

MEG
Medlem

Hej, jag heter MEG och är WoW spelare, jag har varit "ren" i två år innan jag nyligen trillade dit igen. Jag tror det var den kommande expansionen som lockade, dessutom var det en level boost.
Den förbannade levelboosten.


signatur

Death is only the beginning

Avstängd
Skrivet av MEG:

Hej, jag heter MEG och är WoW spelare, jag har varit "ren" i två år innan jag nyligen trillade dit igen. Jag tror det var den kommande expansionen som lockade, dessutom var det en level boost.
Den förbannade levelboosten.

https://media0.giphy.com/media/UIseEZ7ocWmPu/200.gif

Medlem

Sjukt taggad på denna expansion! Legion var ändå en bra exp o BFA kan säkert motsvara den i content. Gief naow plox!

1
Skriv svar