Krypande skräck bakom ratten, i Beware

Robot
Krypande skräck bakom ratten, i Beware

Alltså, de där strålkastarna ser så onda ut.

#beware, #driving, #horror, #skräck


Medlem

Vilket antiklimax slut "Death"


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk

Riktigt snygga reflexeffekter, utöver det så var det ju rätt mediokert. Fysiken var horribel, men ljudet var nog värst. Gubbarna som sprang ut och hur de rörde sig var ju stor humor också
Musiken passade inte alls, tycker jag. Kändes som någon vid mixningen gjort bort sig och la på fel musikspår på den här scenen (om det hade varit en film).


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gen
Medlem

Riktigt välgjort men det finns mycket att göra. Sen står det faktiskt i demot att flera saker är place holders och kommer att bytas ut innan release så det lär bara bli bättre.

FM-guru
F.d. Sisyr

Kändes som det var väldigt mycket placeholders, inte minst i form av ljud. Lite väl tidigt i utvecklingen för att jag ens ska kunna uttala mig något särskilt.

Medlem

Ett spel med realistiska vägbredder iaff.. (och inte 2½ - 3½ bilar PER FIL som är standarden).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Såg intressant ut faktiskt. Roliga mörkklädda gubbar som sprang mot bilen. Såg ut som alla hade fått EP anfall trots att de sprang.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag trodde först att bilen kördes i ett motionsspår. Vägbredden är ju som i Dirt Rally.
Ljudet var ju förskräckligt, men kanske placeholder det också?
Vad är det för bilmärke?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av tricky:

Riktigt snygga reflexeffekter, utöver det så var det ju rätt mediokert. Fysiken var horribel, men ljudet var nog värst. Gubbarna som sprang ut och hur de rörde sig var ju stor humor också
Musiken passade inte alls, tycker jag. Kändes som någon vid mixningen gjort bort sig och la på fel musikspår på den här scenen (om det hade varit en film).

nu är du lite väl hård mot en indieutvecklare ? om det gjort av 1 person så är det väl ändå rätt imponerande ?

Medlem

Testade demot, och det är ett roligt koncept med stor potential, och framför allt om det får stöd för VR. Definitivt något att hålla ögonen på.

Gnällkuk
Skrivet av SWEBarb:

nu är du lite väl hård mot en indieutvecklare ? om det gjort av 1 person så är det väl ändå rätt imponerande ?

Det är möjligt att det är imponerande för att ha gjorts av en person, men det gör ju inte slutprodukten bättre för det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar