Uppgift: Cyberpunk 2077-demon kommer visas – men inte förrän i augusti

Robot
Uppgift: Cyberpunk 2077-demon kommer visas – men inte förrän i augusti
Medlem

Precis som jag trodde och skrev i den andra tråden. Augusti med andra ord efter Gamescon eller under nice

Medlem

Detta är data från servern som man kan se bli hackad i CE Unboxing videon, som faktiskt är äkta och går att ansluta till via SSH på port 2020.
IPn är dock inte hostad av GOG i Polen som andra sidor från CDPR, men blev registrerad innan CE Unbox videon kom ut, så tyder till 99% att det här inte är fejk


signatur

Who Dares, Wins

Moderator | Testpilot

Precis som förra året då med andra ord


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Förstår inte dealen med detta. Fjäska för spel reporters som får ta del före alla andra?

Eftersom detta är älskbara CDProjectRed så kommer man undan, men tänk om typ EA skulle börja göra så här.

Medlem
Skrivet av B-itta:

Förstår inte dealen med detta. Fjäska för spel reporters som får ta del före alla andra?

Eftersom detta är älskbara CDProjectRed så kommer man undan, men tänk om typ EA skulle börja göra så här.

Jag vill inte vara den som är den men så länge jag kan minnas är closed previews inte direkt något nytt?


signatur

Who Dares, Wins

Redaktör
Skrivet av B-itta:

Förstår inte dealen med detta. Fjäska för spel reporters som får ta del före alla andra?

Eftersom detta är älskbara CDProjectRed så kommer man undan, men tänk om typ EA skulle börja göra så här.

Exklusivt material för journalister är inget nytt, vi får ju ofta testa saker innan release för att sedan rapportera om dem. Det är ju vad E3 till stora delar handlar om. Givetvis görs det för att ge spelet uppmärksamhet - vi testar, sen skriver eller filmar vi våra intryck. Det ovanliga här är dels att det är en film och inte spelkod, dels att det tar så länge.


signatur
Medlem

Är väl ingen som är förvånad att de vill köra hypemaskinen så hårt det bara går.

Gnällkuk
Skrivet av B-itta:

Förstår inte dealen med detta. Fjäska för spel reporters som får ta del före alla andra?

Eftersom detta är älskbara CDProjectRed så kommer man undan, men tänk om typ EA skulle börja göra så här.

Vad är det du inte förstår? De skriver ju klart och tydligt varför i sitt brev som låg gömt som ett easter egg, samt att det ju går att lista ut varför utan att tänka efter speciellt många sekunder. Har absolut inget med utgivaren CDPR att göra. Är du lika gnällig när man visar upp prototyper av nya TV-apparater på Computex mässa som inte lanseras förrän 1-2 år senare?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av B-itta:

Förstår inte dealen med detta. Fjäska för spel reporters som får ta del före alla andra?

Eftersom detta är älskbara CDProjectRed så kommer man undan, men tänk om typ EA skulle börja göra så här.

Förutom det andra sagt så levererar cdproject, så dom får göra så


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Vad är det du inte förstår? De skriver ju klart och tydligt varför i sitt brev som låg gömt som ett easter egg, samt att det ju går att lista ut varför utan att tänka efter speciellt många sekunder. Har absolut inget med utgivaren CDPR att göra. Är du lika gnällig när man visar upp prototyper av nya TV-apparater på Computex mässa som inte lanseras förrän 1-2 år senare?

Sämsta jämförelse jag hört, isf skulle man på mässan ha en tv som har revolutionerande funktioner som endast fåtal personer på mässan får reda på och övriga världen får reda på dessa tre månader senare.

Men även denna jämförelse håller inte riktigt. CDProjectRed kan lätt släppa gameplay videon for allmänheten men väljer att tease med oss i månader framåt, dem som annars är så måna om sina fans.

Gnällkuk
Skrivet av B-itta:

Sämsta jämförelse jag hört, isf skulle man på mässan ha en tv som har revolutionerande funktioner som endast fåtal personer på mässan får reda på och övriga världen får reda på dessa tre månader senare.

Men även denna jämförelse håller inte riktigt. CDProjectRed kan lätt släppa gameplay videon for allmänheten men väljer att tease med oss i månader framåt, dem som annars är så måna om sina fans.

Jag tror i princip alla förstår dem, utom du. Kämpa.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Jag tror i princip alla förstår dem, utom du. Kämpa.

Jaa visst alla följer och är det nån som ifrågasätter så är denne dum som inte förstår...

Gnällkuk
Skrivet av B-itta:

Jaa visst alla följer och är det nån som ifrågasätter så är denne dum som inte förstår...

Läs, jag tror du förstår. https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/bzbm6d/cyberp...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar