Baldur's Gate III bommar augustisläppet
Inte november bara för då är det cyb....
Satan vilken jinx, du delaya precis det till maj nästa år.
haha
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |
Tycker fortfarande det är litet synd att de kör en early access. Det är så svårt att stänga av alla spoilers tills det riktiga släppet.
Undvik alla trådar och artiklar om spelet, undvik youtube klipp med kommentarsfält och twitch feeeds samt stäng ned reddit tills det släpps så är du nog säker
BG3 kommer bara till Stadia och Windows va? Skulle vara nice på konsol också. Är ju bevisat i Divinity original sin att RPG funkar klockrent med handkontroll och Stadia är väl endast dosa?
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”
Det där är en dubbeljinx. Nu kommer vi inte få se något nästa år på grund av er två. Skämmes!
I am the black wizards.
Det där är en dubbeljinx. Nu kommer vi inte få se något nästa år på grund av er två. Skämmes!
Betyder det att du precis cancellade hela produktionen?
Betyder det att du precis cancellade hela produktionen?
Du kan kalla mig för idiot, jag är en idiot.
I am the black wizards.
Du kan kalla mig för idiot, jag är en idiot.
No more game for you!
BG3 kommer bara till Stadia och Windows va? Skulle vara nice på konsol också. Är ju bevisat i Divinity original sin att RPG funkar klockrent med handkontroll och Stadia är väl endast dosa?
Stadia funkar med både mus/tangentbord och kontroll om du kör på dator. Om du spelar på tv via Chromecast så är det endast kontroll som gäller.
Stadia funkar med både mus/tangentbord och kontroll om du kör på dator. Om du spelar på tv via Chromecast så är det endast kontroll som gäller.
Ahh ok tack
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”