Se den nya graffen i Sin-remastern

Robot
Se den nya graffen i Sin-remastern

Spelet som brädades av Half-Life får en ny chans.

#ritual-entertainment, #sin-reloaded


Medlem

Minns att jag spelade Sin men minns inget av spelet.
Rent spontant tycker jag det ser ut som nån community-mod där nån fixat nya textures.
Lockas jag att spela Sin - Reloaded? Nej.

Medlem

Jag spelade faktiskt SIN riktigt mycket som liten. Tyckte det var bättre än Half-Life först (jaja jag förstod senare). Tyvärr var det ett riktigt buggigt spel men riktigt kul. Variationen på nivåerna var dock grym för sin tid och väldigt mycket interaktion med miljöerna. Kändes som det förtjänade mer än vad som blev.

Tyvärr ser denna remaster inget vidare ut. Som ovan säger är de mest ett halvdant textur-arbete som gjorts här. Tror tyvärr inte det räcker. Dock undrar jag om de till slut fixat alla buggar också?

Medlem
Skrivet av Pettor:

Jag spelade faktiskt SIN riktigt mycket som liten. Tyckte det var bättre än Half-Life först (jaja jag förstod senare). Tyvärr var det ett riktigt buggigt spel men riktigt kul. Variationen på nivåerna var dock grym för sin tid och väldigt mycket interaktion med miljöerna. Kändes som det förtjänade mer än vad som blev.

Tyvärr ser denna remaster inget vidare ut. Som ovan säger är de mest ett halvdant textur-arbete som gjorts här. Tror tyvärr inte det räcker. Dock undrar jag om de till slut fixat alla buggar också?

Samma här. Tycker faktiskt fortfarande det är bättre än HL oavsett buggarna. Om de fixar buggarna, är det verkligen SiN fortfarande? Halva charmen ju!


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Heretic, Hexen, Mdk. Finns mängder med spel som var bättre. Men ja Sin var ju ett ok spel.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Som tidigare talare sa, lite synd att dom inte gick all in och gjorde en remake istället.

Medlem

Jag gillade mycket med Sin, men gillar Half-Life lite mer. Gillar Sin än men kan säga att jag ofta gick vilse i bankområdet, och med den begränsade engelskan man hade då gjorde inte alltid lätt att veta vart man ska och ska göra.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

C64
Medlem

Gillade sin mer än halflife men det va så buggigt så synd
Första banan är ju helt fantastiskt när man är i helikoptern o röjjer gärnet

Medlem

Jag försökte verkligen spela och gilla Sin, men nä. Det var... konstigt.


signatur

autograph

Medlem

Father... is that you?

Kan säga att spelet inspirerade mig en del då när den kom.

Kommer ihåg att på första banan kunde man headshota fienden med pistolen och de dog direkt. Ovanligt på den tiden. annars va det ett magasin i magen som gick åt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar