Fear 3 får annorlunda co-op-läge

Robot
Medlem
Fear 3 får annorlunda co-op-läge

Låter väldigt intressant!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hoppas detta blir bra. FEAR 1 är ett av mina absoluta favoritspel, med nästan pitch-perfect stämning och gameplay. FEAR 2 var inte lika bra, tyvärr, men fortfarande ett rätt kul spel med mer än dugligt gunplay. Om de kan ta det som gjorde ettan bra, och mixa det med de förbättringar som tvåan ändå gjorde, så tror jag att de kan ha en vinnare här. Och så vill jag fan veta hur det går för Point Man! Börjar bli orolig för honom, vi har ju inte sett honom sen hans helikopter kraschade.

Medlem

Aldrig varit någon riktig fan av FEAR. Det spelet har för svårt att bestämma sig om det ska vara ett actionspel eller skräckspel och hamnar någonstans i mitten. Man har för mycket vapen för att det ska vara läskigt, men så avbryts allt hjärndött skjutande då och då av flummiga drömsekvenser där man ska fly från Alma.

Co-op är dock alltid trevligt, så får se hur det blir med trean.

Medlem
Medlem
Skrivet av Erenthal:

Och så vill jag fan veta hur det går för Point Man! Börjar bli orolig för honom, vi har ju inte sett honom sen hans helikopter kraschade.

SPOILER

Man såg ju aldrig att helikoptern kraschade,
bara att Alma kom på besök

Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av Erenthal:

Och så vill jag fan veta hur det går för Point Man! Börjar bli orolig för honom, vi har ju inte sett honom sen hans helikopter kraschade.

SPOILER

Man såg ju aldrig att helikoptern kraschade,
bara att Alma kom på besök

Eh? Var det inte han man spelade som i Extraction Point-tillägget? Hade för mig att man började i en helikopterkrasch.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

SPOILER

Man såg ju aldrig att helikoptern kraschade,
bara att Alma kom på besök

Ah, du är helt korrekt. Mindes fel. Men tja, chanserna i den helikoptern är inte goda, om vi säger så

Skrivet av Wartex:

Eh? Var det inte han man spelade som i Extraction Point-tillägget? Hade för mig att man började i en helikopterkrasch.

Jo, men ingen av expansionerna till FEAR är "godkänd" story. De utvecklades av en tredje part. Monolith sa själva att de inte räknas och att FEAR-storyn hoppar direkt från ettan till tvåan.

Medlem

Tror att det här upplägget kommer skrotas! Brukar ju bli så.. om inte annat blir det absolut inte så fritt som jag tkte det lät!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

De va som fan


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Låter förbaskat spännande på papper. Tänker mig att fettel tar över en klonsoldat och försöker peppra ner Point man med begränsade medel men kan även utsättas för slowmo som alla andra och därav är bara ett litet motstånd, men ändå, med mänsklig kognition.

Lite troligare är väl att det går åt andra hållet att fettel tar över och skjuter klonerna i ryggen när point man kommer framifrån.

1
Skriv svar