Skänka spel och konsoller till Barnsjukhus

Medlem
Skänka spel och konsoller till Barnsjukhus

Hej, fellow nerds.

Tänkte pensionera mitt Xbox One X, och skänka det till ett barnsjukhus i min hemstad, Borås. Snart jul och det är ju väldigt fint om man kan underlätta för dom minsta i svåra lägen.
Några spel, kontroller och konsol. Och tänkte på att vi är rätt många som har saker hemma som samlar damm.

Vill du vara med? Har du någonting som du inte använder som kan skänka glädje åt dom små och utsatta?

Är i kontakt med Södra Älvsborgs Sjukhus och försöker lösa det smidigt. Har delat ett inlägg på IG där fler är med och donerar spel.

Tack för att ni läste- skicka ett PM om ni vill vara med och bidra.

jbx
Medlem

Har varit en del på avd95 i Uppsala som är för cancersjuka barn, har länge tänkt att skicka dit mina konsoler och spel, nu blev jag motiverad.


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Inaktiv

Jag har ett Wii med en hel del spel som kan vara intressant?

Medlem
Skrivet av jbx:

Har varit en del på avd95 i Uppsala som är för cancersjuka barn, har länge tänkt att skicka dit mina konsoler och spel, nu blev jag motiverad.

Låter jättefint. Kolla med dom innan så dom kan acceptera det. Verkar finnas lite byråkrati som kan ställa till det.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jag har ett Wii med en hel del spel som kan vara intressant?

Absolut! Ju mer ju bättre-tror Wii skule göra sig göra där med, för barnen!

Inaktiv
Skrivet av AtlasBreaker:

Absolut! Ju mer ju bättre-tror Wii skule göra sig göra där med, för barnen!

Kul! Ska kolla vad jag har men det är nån dansmatta och en massa mariospel och sånt. Vart skickar man grejerna? Bor nämligen i Umeå

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Kul! Ska kolla vad jag har men det är nån dansmatta och en massa mariospel och sånt. Vart skickar man grejerna? Bor nämligen i Umeå

Underbart!
Till mig går utmärkt.
Flera som skickat smågrejor.
Jag kan skicka adressen!

1
Skriv svar