Teamet bakom den brutalsågade XIII-remaken lovar bättring och bot

Robot
Teamet bakom den brutalsågade XIII-remaken lovar bättring och bot

"Vi hör er, klart och tydligt."

#microids, #playmagic, #xiii


Inaktiv

I något nästan orealistiskt scenario kommer väldigt mycket som grafik och stilen ändras men förmodligen är det bästa man kan hoppas på optimeringar och buggfixar. Mycket av kritiken är väl just att det ser så jävulskt generiskt ut mot den mycket stilistiska originalutgåvan? Isf blir det mycket att ändra om de inte har nån hejare på shaders.

Medlem

Men vadå.. Dom är ju helt fel ute från början till slut... Har ju inget med krämpta tider att göra.. Försök att skylla på Covid ni..

https://www.youtube.com/watch?v=YW8fMw8zAxA

L2 Göra det rätt.

"Vi hör er klart och tydligt"..

För att citera en viss her Stenmark

"Det är inge mening att förklar... För nån som itt förstår."


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vem var intresserad av det spelet från början ens? Enda existensberättigandet för originalet var ju den grafiska stilen och den här de dessutom kasserat. Finns ju ingenting man minns från spelet förutom det. Sen har jag oerhört svårt att se varför spelutveckling inte skulle kunna flyta på minst lika bra om man jobbar hemifrån. Finns säkert nackdelar som jag inte ser men i teorin borde det ju gå minst lika bra om inte bättre på många sätt.

Medlem

Lite off-topic men köpte Prodeus istället, billigare och roligare! Om du inte gillade doom eternal är detta som en gåva från ovan.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av magma:

Lite off-topic men köpte Prodeus istället, billigare och roligare! Om du inte gillade doom eternal är detta som en gåva från ovan.

Parodius rules!!! 🥰😍😁

Oh, wait....

Medlem

Jag hoppas att de fixar spelet så att det blir ok, men jag kommer nog aldrig köpa det.
Första intrycket är ofta det sista, och i det här fallet är min intryck en väldig negativa.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

1
Skriv svar