Snabbkollen - Hur förbereder du dig för att återvända till ett spel?

Robot
Snabbkollen - Hur förbereder du dig för att återvända till ett spel?

Destiny 2: Beyond Light är här och många funderar säkert på att återvända, därför är vi nyfikna på hur du förbereder dig.

#bungie, #destiny-2


Medlem

Gärna en guide med ett diagram som förklarar i vilken ordning man ska tackla alla dungeons och värdar. Testade Destiny 2 i ett par dagar, men kände mig helt lost. Det kändes som man kunde köra nästan vad som helst när som helst, då levels och svårighetsnivå anpassades. Problemet med detta är att det är svårt att känna att man tar sig någonstans i spelet. Det känns bara som man spelar random dungeons med random rewards.

Medlem

Live streams fanns inte med, så valde annat. Det brukar ge den bästa insikten i hur ett spel är i dagsläget.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Jag kollade hur system för vapen och alla prylar funkar nu. Sedan läste jag på nätet vart jag borde börja, slutade efter Rasputin dlc't så d behövdes. Men klart värt att köra igen! Är ett bra spel med mycket story som faktist bara blivit bättre 👍 Nu jagar jag light level och exotisk mtrl.
Finns det några som lirar på Xbox och har en klan så hör gärna av er! Vill hitta några svenskar att lira med.

Jag tänker inte återvända till Destiny 2.
Men hade jag velat hade jag bara kört på.


signatur

Viam inveniam aut faciam

1
Skriv svar