Keanu Reeves "älskar" Cyberpunk 2077 – är detta första recensionen?

Robot
Keanu Reeves "älskar" Cyberpunk 2077 – är detta första recensionen?

Om det är "breathtaking" lämnar vi osagt.

#cd-projekt-red, #cyberpunk-2077


Härligt 😁

Medlem

Haha vore rätt så kul om han hatade det och fick sagt det.

Medlem

Sååå trött på allt Keanu snack. Hoppas han inte tar för stor plats i spelet så de hela känns som en lökig Keanu cameo.

Medlem

Undrar om han opartisk i den här frågan🤔

Medlem
Skrivet av karatekex:

Sååå trött på allt Keanu snack. Hoppas han inte tar för stor plats i spelet så de hela känns som en lökig Keanu cameo.

Om man kollar på vad det som släpps så är han rätt stor huvudfigur för hela storyn

Medlem

Han är en skådespelare i spelet. Vore riktigt konstigt om han gav tummen ner, för då skulle han gå emot sig själv, och det händer inte. Jag tror det ligger en vacker sanning i det han säger och att spelet är riktigt, riktigt bra. Får önska alla spelare av det en grym upplevelse.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av karatekex:

Sååå trött på allt Keanu snack. Hoppas han inte tar för stor plats i spelet så de hela känns som en lökig Keanu cameo.

Inte för att vara den som är den men... om han tar en stor plats i spelet är det per definition inte en cameo. Det låter snarare som att en cameo är det du hoppas på.

Medlem

Spelet hade nog varit bra med eller utan Mr Keanu.
Hoppas bara att vi slipper fler förseningar nu.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Inte för att vara den som är den men... om han tar en stor plats i spelet är det per definition inte en cameo. Det låter snarare som att en cameo är det du hoppas på.

Det är jag är rädd för är att det blir för mycket Keanu och inte Johnny Silverhand (eller vad hand karaktär nu heter). Att Keanu mer eller mindre kommer spela sig själv och att det kommer kännas som en stor cameo genom hela spelet.
Sen finns det säkert en mer korrekt användning av de ordet, men orka märka ord när nån bara försöker förklara hur man tänker å tycker..

Medlem

En Cameo bygger på att en känd person svischar förbi som hastigast, ofta i bakgrunden. Det finns liksom inte en stor Cameo eller något som återvänder genom en hel film eller spel, då är det alltså inte en Cameo. Vill inte vara besserwisser men det kan vara bra att veta.

Medlem
Skrivet av karatekex:

Det är jag är rädd för är att det blir för mycket Keanu och inte Johnny Silverhand (eller vad hand karaktär nu heter). Att Keanu mer eller mindre kommer spela sig själv och att det kommer kännas som en stor cameo genom hela spelet.
Sen finns det säkert en mer korrekt användning av de ordet, men orka märka ord när nån bara försöker förklara hur man tänker å tycker..

Eftersom Silverhand verkar vara ett rövhål av rang så kan man nog med säkerhet säga att han inte spelar sig själv i alla fall.

Medlem

Keanu är kung. Han kommer spela en stor roll i Cyberpunk och det gör mig inget. 12 dagar kvar.

Medlem

Herregud vilka kassa nyheter det är här emellanåt... det här är ju ingenting. Han har betalt för att vara med i spelet. Lite genant att ni rapporterar om detta...

Medlem
Skrivet av karatekex:

Sen finns det säkert en mer korrekt användning av de ordet, men orka märka ord när nån bara försöker förklara hur man tänker å tycker..

Svårt att du förstå hur du tänker och tycker när du inte kan uttrycka dig så man förstår. Reeves gör alltså ingen cameo i ett spel han medverkar i mer än glimtvis. Och han spelar en riktig jävel så det är definitivt inte baserat på honom själv.


signatur

I am the one who knocks.

Medlem
Skrivet av majep:

Herregud vilka kassa nyheter det är här emellanåt... det här är ju ingenting. Han har betalt för att vara med i spelet. Lite genant att ni rapporterar om detta...

Att du recenserar nyhetsvärdet på artiklar är också lite genant.

Medlem

Nu är det mycket hat och onda ord i tråden, sprid lite hopp och glädje istället. Klart ni får ha era åsikter hursomhelst, gör det lite med glimten i ögat så att säga.

Jag längtar oerhört! Synd bara att jag misstänker att mitt PS5 inte har hunnit trilla in tills dess. Men det kommer så småningom!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av majep:

Herregud vilka kassa nyheter det är här emellanåt... det här är ju ingenting. Han har betalt för att vara med i spelet. Lite genant att ni rapporterar om detta...

Nu ska vi inte vara för hårda mot Neo. Vår beskyddare mot maskinernas rage!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Älskar spelet utan att ha spelat klart?

Keanus schema är väl fullspäckat nu med galor och inspelningar under Coronan.

Jag kan se framför mig hur han spelar tutorialbanan, utbrister ett "I love this" och sedan glömmer bort att fortsätta efter att ha lagt sin morgonkabel.

Medlem
Skrivet av karatekex:

Det är jag är rädd för är att det blir för mycket Keanu och inte Johnny Silverhand ...
Sen finns det säkert en mer korrekt användning av de ordet,

att en skådespelare inte gestaltar sin karaktär utan bara är sig själv?
termen för det är väl... dåligt skådespel?

Medlem
Skrivet av SunShine:

Nu ska vi inte vara för hårda mot Neo. Vår beskyddare mot maskinernas rage!

Keanu är legendariskt charmig, känd för att vara otroligt trevlig och han är en duktig skådespelare som vuxit och utecklats med varje roll han tagit.
Han är också ofta ärlig och skulle nog inte hylla spelet om han hatade det.

Medlem

Gör han säkert. Han har ju fått betalt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

förhandsbokade nyss, pallade inte trycket längre gillar att vänta till dagen innan release för att trigga mig själv, men abstinensen var för brutal


signatur

//monster

Medlem

Keanu är ju ingen gary oldman direkt, det är klart det kommer bli keanu, han är ju alltid sig själv, från Parenthood, Mnemonic, Matrix, John Wick... mfl.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Gamle Keanu gör ju allt han är med i mysigare per automatik


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

förhandsbokade nyss, pallade inte trycket längre gillar att vänta till dagen innan release för att trigga mig själv, men abstinensen var för brutal

Brukar inte som regel förhandsboka, men kände att jag ville preloada detta. Och ska spela igenom och bilda en egen uppfattning hur som helst.

Medlem
Skrivet av Purris:

Keanu är legendariskt charmig, känd för att vara otroligt trevlig och han är en duktig skådespelare som vuxit och utecklats med varje roll han tagit.
Han är också ofta ärlig och skulle nog inte hylla spelet om han hatade det.

Det verkar som så ja. Många av de här kändisarna är sådana uppenbara narcissister som formligen älskar sig själva mer än något annat men Keanu har aldrig framstå som sådan och man läser aldrig något dumt om honom heller.
Kan rekommendera nya bill o ted filmen förresten. Han gör sin roll lika gött som i de gamla bill o ted filmerna


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av majep:

Herregud vilka kassa nyheter det är här emellanåt... det här är ju ingenting. Han har betalt för att vara med i spelet. Lite genant att ni rapporterar om detta...

Du klickade ju på nyheten för att kommentera. Alltså har FZ lyckats!
Jag tror cyberpunk-nyheter genererar massor av klicks.
Jag kan bara svara för mig själv, och jag klickar på allt som har med cyberpunk att göra just nu.

Medlem

Jag undrar om man ska låta spelet mogna lite genom patchar innan man sträckspelar skiten. Dessutom är jag sugen på att köpa på stadia utöver pc pga googles deal. Då kan jag ju lira på surfplattan oxå. Är det nån som vet om cross saves finns?

Medlem
dec 9 it comes

GAME COMING DEC 9

mitt steam library säger så


signatur

Galne Gunnar köper så gärna!

12
Skriv svar