Mellandagsrea 2020

Medlem
Mellandagsrea 2020

Mellandagsrea 2020
Har ni några tips?
När börjar dom?
Endel butiker brukar ju börja vid kl 12 på julafton.
Någon som tjyvstartar lite tidigare?

Medlem
Medlem

Jag började lite otaktiskt med att idag köpa en 8TB disk till min Synology (ersatte en som fått dåliga sektorer), en extern hårddisk på 5 TB samt två Sonos One... borde kanske väntat in mellandagarna .

Medlem

Uncharted Collection 1-3 för 99:-
https://www.netonnet.se/art/gaming/spel-och-konsol/playstatio...
3an är helt klart min favorit, kört den flera gånger

Medlem
Skägg.
10 Chambers

Gjorde misstaget att köpa en två dagar innan mellandagsrean. Kändes säkert när den redan var nedsatt från 19900 till 10900 men Webhallen skalade av en tusing till.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gjorde misstaget att köpa en två dagar innan mellandagsrean. Kändes säkert när den redan var nedsatt från 19900 till 10900 men Webhallen skalade av en tusing till.

Tja, du har ju 30 dagars öppet köp. Det är mer bök att lämna tillbaka, få tebax pengarna och plocka en ny. Men ring och prata med dem (eller chatta).

Gjorde så på mediamarkt när jag köpte min TV (2016 förvisso), köpte den under black friday-veckan, gick in på black friday och fick tebax pengar Det var lite gnäll från deras sida, men de insåg ju att det bara skulle bli jäkligt mycket mer stök för alla om jag lämnade tebax.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gjorde misstaget att köpa en två dagar innan mellandagsrean. Kändes säkert när den redan var nedsatt från 19900 till 10900 men Webhallen skalade av en tusing till.

Snyggt jobbat av dom

Medlem
Skrivet av ohGr:

Snyggt jobbat av dom

Oj vänta, trodde du menade att dom drog av 1000:- när du hörde av dig till dom om det.
Gör det annars då

Medlem

hoppas nu inte folk ska trängas imorgon för att fynda saker istället för att ta det lugnt hemma o fira jul med nära o kära.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hoppas nu inte folk ska trängas imorgon för att fynda saker istället för att ta det lugnt hemma o fira jul med nära o kära.

Jo, tyvörr visade black friday på raka motsatsen =/ Själv sitter har man quarantine-mas >_<

Som jag brukar säga, den siste idioten kommer aldrig att födas.

Medlem

Vad är bättre än gratis?
Ett av mina top10 spel genom tiderna.
Gratis idag fram till 17 imorgon
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/inside/home

Medlem

Ska nog slå till på något brädspel eller två och kanske lite rollspelsböcker.
Sugen på svenska cthulhu, iaf utredarboken.

Death Stranding för halva priset lockar också, har inte tid o spela nu men vore skönt o ha det i biblioteket tills vidare


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Fan också. Fick jobb för 2 månader sen o köpt mig en series x, och skulle slå till på en fet tv nu men vart kreditnekad..🥺

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av deezel:

Tja, du har ju 30 dagars öppet köp. Det är mer bök att lämna tillbaka, få tebax pengarna och plocka en ny. Men ring och prata med dem (eller chatta).

Gjorde så på mediamarkt när jag köpte min TV (2016 förvisso), köpte den under black friday-veckan, gick in på black friday och fick tebax pengar Det var lite gnäll från deras sida, men de insåg ju att det bara skulle bli jäkligt mycket mer stök för alla om jag lämnade tebax.

Skrivet av ohGr:

Snyggt jobbat av dom

Skrivet av ohGr:

Oj vänta, trodde du menade att dom drog av 1000:- när du hörde av dig till dom om det.
Gör det annars då

Har kontaktat dem med just argumentet att det bara blir jobbigare om jag ska behöva returnera teven och köpa en likadan


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har kontaktat dem med just argumentet att det bara blir jobbigare om jag ska behöva returnera teven och köpa en likadan

Gjorde en liknande på inet med min oculus quest 2, supporten trodde först det skulle räcka med lådan (pga serienr på den) och kvittot, men till sist sa de ta med allt. Då hade jag redan varit inne på butiken och fixat det med kvittot och lådan. TV:n som jag nämnde hade jag bara kvittot med mig (jäkla tacksam för det, lådan var ju gigantisk )

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har kontaktat dem med just argumentet att det bara blir jobbigare om jag ska behöva returnera teven och köpa en likadan

You got this! 👍

Jag unnade mig Deadly Premonition 2 till Switch idag på Webhallen för 299! Otroligt pepp!

Medlem

Jag köpte Death Stranding på PC för 220:- (Epic). Gillar det än så länge, har spelat ett par timmar.

Medlem
Skrivet av Flower Knight:

Jag köpte Death Stranding på PC för 220:- (Epic). Gillar det än så länge, har spelat ett par timmar.

Kul! Hört att det ska va bra

Medlem
Skrivet av Soulless:

Ska nog slå till på något brädspel eller två och kanske lite rollspelsböcker.
Sugen på svenska cthulhu, iaf utredarboken.

Death Stranding för halva priset lockar också, har inte tid o spela nu men vore skönt o ha det i biblioteket tills vidare

Svenska CoC är väldigt trevligt och väl värt ett köp. Har inte tittat på äventyren ännu dock.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Har kontaktat dem med just argumentet att det bara blir jobbigare om jag ska behöva returnera teven och köpa en likadan

Vilken tv är det om man får fråga?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Gjorde misstaget att köpa en två dagar innan mellandagsrean. Kändes säkert när den redan var nedsatt från 19900 till 10900 men Webhallen skalade av en tusing till.

Bara gå dit och be dom ordna det!

Medlem

Om någon ser en AV - reciever för en bra peng så citera gärna mig och länka vore tacksam. Min gamla pallar inte ps5, så måste dra en sladd från ps5 till tv, och från tv till förstärkare, allt detta = fördröjning i ljudet.. hemskt

Medlem

Elgiganten har bra priser på spel, jag köpte senaste Yakuza, funderar på FF7-remaken också.

Medlem

The last of us Part 2 299:- Inet

Medlem

USEL rea just nu. Aldrig rea på saker jag vill köpa. Hade tur på black week och fick bra saker på rean men riktigt uselt just nu.

SoL
Medlem

Har varit lite sugen på Lg oled cx 65” ska jag ha den gäller det nu, nedsatt från 25 000 till 20 000. Men är den verkligen värd tjugo papp? Nån som har sonys next gen tv xh90?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Lirilesh:

Vilken tv är det om man får fråga?

Denna: https://www.webhallen.com/se/product/322264-Philips-2020-55-L...


signatur

Total Warhammer 2 på rea på steam känns som bra deal, har smygbörjat på rean själv. Ser ovan att det hela verkar handla mycket om Klarna, har inte så mycket åsikter om dom.

123
Skriv svar