Gearbox, 3D Realms & Bobby Prince har rett ut sin musikdispyt

Robot
Gearbox, 3D Realms & Bobby Prince har rett ut sin musikdispyt

I grund och botten var det 3D Realms som klantade sig.

#Bobby-prince, #Duke-nukem-3d, #Gearbox-software


ELF
Medlem

Äntligen. Huzzzaaaa


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Undrar vad Bobby Prince skulle tycka om att jag hade hans musik i några ut99 banor - Midi går enkelt att konvertera till it-filer som ut- 99 spelar upp . I dessa corona tider , antar att jag får göra klart dem - Det fanns en på GOS servern för länge länge sedan (goslandforever?) Om jag hittar en bra beta på drunkenduke (youtube) på mina ej använda hårddiskar sedan 11 år så kanske det blir av annars ..historia

Inaktiv

Rätt ska vara rätt

Medlem
Skrivet av halvöre2:

Undrar vad Bobby Prince skulle tycka om att jag hade hans musik i några ut99 banor - Midi går enkelt att konvertera till it-filer som ut- 99 spelar upp . I dessa corona tider , antar att jag får göra klart dem - Det fanns en på GOS servern för länge länge sedan (goslandforever?) Om jag hittar en bra beta på drunkenduke (youtube) på mina ej använda hårddiskar sedan 11 år så kanske det blir av annars ..historia

Ingen bryr sig alltså. Det är väl bara att göra.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Ingen bryr sig alltså. Det är väl bara att göra.

Folk kanske inte bryr sig men jag brukar ge kredit eller kritik - Just nu så håller jag på med att göra klart dom banor som vart halvfärdiga eller nästan klara till ut99 ,hittar jag parallell 3dtowers 13 ? år sen - så gör klart den -kan inte säga att jag sofistikerad , gör typ enkla banor eller gjorde för 10 år sen som

. Det som saknades screnshot ,retexturing + annat bara jag blir nöjd och om fredde ser den ger ett ok . Man kan ju undra varför men spela med kids är för mej mer och mer poänglöst och mapping ger tillfredställelse.

Medlem
Skrivet av halvöre2:

Folk kanske inte bryr sig men jag brukar ge kredit eller kritik - Just nu så håller jag på med att göra klart dom banor som vart halvfärdiga eller nästan klara till ut99 ,hittar jag parallell 3dtowers 13 ? år sen - så gör klart den -kan inte säga att jag sofistikerad , gör typ enkla banor eller gjorde för 10 år sen som https://www.mediafire.com/file/voeg9cs3dibbu96/Shot0006.pcx/...
. Det som saknades screnshot ,retexturing + annat bara jag blir nöjd och om fredde ser den ger ett ok . Man kan ju undra varför men spela med kids är för mej mer och mer poänglöst och mapping ger tillfredställelse.

Jag menade mera att Bobby nog inte kommer stämma dig, använd musiken du vill, Jag gör banor med, det är nice!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Ja antar det men det är eftermäle man är intresserad av - kredit eller förklaringar vart man fått allt spelar roll

1
Skriv svar