The Day Before blandar The Division med zombier i debuttrailern

Robot
The Day Before blandar The Division med zombier i debuttrailern

Komplett med skämskuddevärdigt rollspelande.

#Fntastic, #The-day-before


Medlem

Lite uttjatat med zombies 2021 men det ser riktigt lovande ut!

Medlem
Skrivet av CZPR:

Lite uttjatat med zombies 2021 men det ser riktigt lovande ut!

Tycker det var rätt längesen det kom ett bra zombiespel ändå. Eller iallafall ett jag var intresserad av😅

Medlem

Finns inget som är mer cringe än skådespeleri à la Ubisoft @ E3, men spelet i sig verkar riktigt nice.

Medlem

Yay, ännu ett zombiespel.......

Medlem

Något säger mig att detta spelet inte kommer bli som det ser ut.

FM-guru
F.d. Sisyr

The Division + zombies var onekligen precis vad det såg ut som. Inget för mig, i så fall.

Medlem

the world is teeming with z... hungry hordes of z... blood thirsty z...infected.

börjar kännas tjatigt med alla tråkiga zombie substitut.

Geeks Gaming

Herrejisses, jag gillar ost men detta var för cheesy för mig!

Spelet ser ju verkligen ut som division, frågan är om man inte lånat lite väl mycket.

Men visst ser det kul ut om det nu (mot förmodan) skulle fungera som i ”trailern”

Medlem

Ostigt var ordet. Det första man bör göra i en nödsituation där det springer runt zombies på gatorna är att dela upp sig, det har jag lärt mig från TV.

Vinterväder ute och byter sin mössa mot cowboyhatt, gamelogic.

Medlem

Jag väntar tills jag ser riktig gameplay med att säga något. Men fler open world mmos behövs helt klart, i alla fall bra sådana. Jag behöver det, så detta får gärna bli bra.

Medlem

Vertical slice heter det.

Medlem

Zombies <3! Stor fan enda sen originalet av Night of the living dead släpptes!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Var det Wild Eight som minade bitcoins i bakgrunden? Eller var det bara ett rykte?

Medlem

Dom borde skaffa elbil med tanke på att gubbarna på elverket tycks överlevt och fortfarande går till jobbet.

Medlem
Skrivet av Thane:

Tycker det var rätt längesen det kom ett bra zombiespel ändå. Eller iallafall ett jag var intresserad av😅

Mm precis, känns som att många har försökt med zombies men få blir bra pga av att genren är uttjatad som tusan.

Moderator | Testpilot
Skrivet av CZPR:

Mm precis, känns som att många har försökt med zombies men få blir bra pga av att genren är uttjatad som tusan.

Spelen blir inte dåliga för att "genren är uttjatad". De är dåliga eller mediokra för att spelen... Ja är just det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Spelen blir inte dåliga för att "genren är uttjatad". De är dåliga eller mediokra för att spelen... Ja är just det.

Exakt! Och genren är inte uttjatad. Då kan man säga att bilspel/sportspel är det med ju


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

i believe it when i see it.
Alla trailers där kommentatorn låter som han i cyberpunk trailers påminner mig allt för väl.
Rollspelandet var även cringe värdigt.

Om nu inte spelet är utformat för det, med 3dvoip och grejer. Men det tvivlar jag på.

Medlem

Ja nog såg det ut som The Division allt... har dom snott Ubisofts assets?

Medlem

Kommentatorn röstläge kändes mer som att annonsera en komedi eller april-skämt...

Medlem

Stadsmiljöerna är ju i alla fall stulna rakt av från CP2077 tycker jag. Till och med betongblocken


signatur

"Kebab?"

Medlem
Skrivet av Ankh:

Exakt! Och genren är inte uttjatad. Då kan man säga att bilspel/sportspel är det med ju

Det är typ 1 racingspel som är relevant, F1 2020 och sportspel är det endast ett spel per sport som är stort t.ex Fifa och PES där Fifa är sjukt mycket större.

Medlem

Såg ärligt rätt kefft ut

Medlem

Yikes. Cringe of the year, än så länge. Kan bli svårslaget.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Tyckte det såg rätt skoj ut, hoppas det blir bra:D

Medlem

Ser snyggt ut.
Men som med allt annat - blir det aldrig som de tänkt


signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

International
Man of Mystery

Gick från nyfiken, till "jaha" (Läste :Gameplayet beskrivs som PVP-fokuserat) och sen vidare till "nah" när jag såg filmen.. har ganska lika med noll intresse av sånt där Day-Z spel

Det enda det gjorde var att jag blev sugen på att spela om TheDivision2, kanske tillochmed 1'an för miljöns skull


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av CZPR:

Det är typ 1 racingspel som är relevant, F1 2020 och sportspel är det endast ett spel per sport som är stort t.ex Fifa och PES där Fifa är sjukt mycket större.

Det har väl inget med uttjatat att göra?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hm jag kommer testa då jag älskar Division

12
Skriv svar