Rykte: stora förändringar i Gears of War 3

Robot
Medlem
Rykte: stora förändringar i Gears of War 3

GoW 3? heh. ska dom släppa 3st spel ur samma serie till samma konsol? fett.

Medlem

GoW3 är nice men ge mig Unreal 3!


signatur

Tempus fugit.

Det var på tiden, bring it!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Härligt om det stämmer, längtat efter GoW3 ända sedan jag klarade av förra spelet. Jag hoppas på en PC-release denna gången, 2an fick vi ju enbart till 360.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Som sagt var länge sen det kom ett Unreal spel, då menar jag Unreal och inte unreal tournament, det vore ballt.

Medlem

"Föga förvånande handlar det enligt den amerikanska spelsajtens..." - Edge är väl ändå en brittisk speltidning?


signatur
Medlem

Köttigt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Nocturne:

GoW3 är nice men ge mig Unreal 3!

Eftersom Unreal 2 var så bra eller?

Fast är det lika bra som ettan så får dom gärna släppa en trea


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Riktigt grymt! Men ja hade hoppats på Unreal 3 !

Inaktiv

aah.. Egentligen står det "concludes" . Vilket inte betyder "fortsätter"

Jus' sayin'

Inaktiv

Vatten <3

Ännu mera blod på skärmen! Fan detta spel är så jävla bra och roligt. GOW 3 är bäst!

Inaktiv

BRING IT, NICE, AW COME ON.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

1
Skriv svar