Quiz – Vad kan du om våra stora sci-fi-hjältar?
10/10 Korrekta svar!
Vissa har kvalitet. Du har star quality. Sådär ja där satt den!
Snyggt! Din star quality var visserligen redan klar i och med Thundercats-avataren.
En Bamseponny av folket
6/10 Korrekta svar!
Siktade mot stjärnorna. Hamnade i trädtopparna.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Haha, Karen!
BTW, så är jag så fossilerad att jag faktiskt spelade ET. Det var en ganska psykedelisk upplevelse inser jag nu på efterhand. Inte på samma nivå som barnprogrammen som rullade på 80-talet, men ändå.
Min farsa hade även den goda smaken att låta mig se E.T kopian. Mac. På bio.
För er som inte fick uppleva Mac, så har legenden Paul Rudd alltid visat klipp från den filmen istället för att visa sina egna klipp i Conan:
Snyggt! Din star quality var visserligen redan klar i och med Thundercats-avataren.
ja precis ^^ tack tack
Ursäkta, vadå onda sidan på fråga 8?
Jadu, det undrar jag också...
Ad hoc addendum
6/10 Korrekta svar!
Siktade mot stjärnorna. Hamnade i trädtopparna.
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||