Gratistesta både Titanfall 2 och Iron Harvest på Steam i helgen

Robot
Gratistesta både Titanfall 2 och Iron Harvest på Steam i helgen

Fläng runt i häftiga mechs eller fläng runt i häftiga mechs – valet är ditt.

#Iron-harvest, #Titanfall-2


Medlem

Titanfall 2 är att rekommendera! Kan vara bästa fps spelet jag har spelat.

Medlem

Lirade Titanfall 2 på Xbox förra året via EA play. Klarande inte kampanjen då lite annat kom emellan. Underar på om man kanske ska köra om på PC med tangentbord och mus eller om man ska fortsätta på Xbox.

Medlem

Undrar om hela Titanfall 2 spelet går att lira eller om det endast är multiplayer komponenten. Personligen är jag endast intresserad av singel player äventyret.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

det är coolt med mechs men company of heroes är mycket bättre än iron harvest imo


signatur

Allätare

Medlem

Installerar igen. Bästa mp


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

iron harvest blev ett köp på, story var riktigt gripande.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

1
Skriv svar