Trailer – Back 4 Bloods kortsystem förändrar zombiekriget

Robot
Trailer – Back 4 Bloods kortsystem förändrar zombiekriget

Ingen zombievåg ska vara den andra lik.

#back-4-blood


Gnällkuk

Jag är försiktigt positiv till det här spelet fortsatt. Kortmekaniken är en intressant twist, som Tomas säger så återstår det väl att se hur bra det fungerar i praktiken. Det borde teoretiskt sätt åtminstone kunna få varje omgång att kännas lite annorlunda. Hoppas bara att det inte innebär att man använder sig av kort istället för flera spelbara miljöer.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser onekligen lovande ut.


signatur

I drank what?

Medlem

Stod väl juni i trailern inte oktober?

Redaktör
Skrivet av aholman:

Stod väl juni i trailern inte oktober?

Undre trailern är gammal, releasen har flyttats fram efter att den släpptes.

Nya trailern: grafiken är inte mycket att hänga i granen, men sånt är förstås underordnat när ett par hundra zombier står i kö för att göra köttmos av dig.


signatur
Medlem

Spelet har ju floppat innan det ens släppts.

Medlem

Zombies <3!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Gnällkuk
Skrivet av Vercadi:

Spelet har ju floppat innan det ens släppts.

Que? Hur då?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Que? Hur då?

Kommer aldrig konkurrera med L4D2, både ser och spelas sämre än det.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Kommer aldrig konkurrera med L4D2, både ser och spelas sämre än det.

Bah...du är negativ och gnällig


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Kommer aldrig konkurrera med L4D2, både ser och spelas sämre än det.

Ja, och inte ens Left4Dead 1 och 2 var ju några höjdare direkt.

För kort, dålig hitbox, kass matchmaking och bandesignen var ju ingen höjdare heller, det var väl det som stack ut mest, oerhört överskattade spel.

Men älskar man Zombies och alltid har 3 kompisar att spela med så var det väl spelbart typ.

Medlem

Ge mej ett killing floor 3 😃

Avstängd

Att detta spelet ens kommer släppas är otroligt bisarrt. L4D2 ser bättre ut och det är 10 år äldre

Gnällkuk
Skrivet av Vercadi:

Kommer aldrig konkurrera med L4D2, både ser och spelas sämre än det.

Säger han, tvärsäkert efter att ha spelat Back 4 Blood i 100h. Nåja, jag tror inte det är någon som förväntar sig att det är lika bra som Left 4 Dead. Det fyller bara tomrummet som alla fans väntat på. Hur bra det bli återstår som sagt att se. Att kalla det en flopp ett halvår innan det ens har släppts känns lite udda.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

ELF
Medlem

Utan age restriction....
https://www.youtube.com/watch?v=yI2VUGu1ib4

Youtube har skitit på sig och ber om kreditkort även att jag redan har sedan länge.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Blev inte intresserad ett dugg. Har dessutom tröttnat på zombier.


signatur

autograph

Medlem

Lär floppa precis som Evolve.. Uppenbart att de inte har en aning om vad fan de håller på med utan Valve..
Viktigare att mjölka så mycket cash som möjligt..

1
Skriv svar