Res till ön Iki i den senaste Ghost of Tsushima Director's Cut-trailern

Robot
Res till ön Iki i den senaste Ghost of Tsushima Director's Cut-trailern

Ta upp kampen mot en mystisk, mongolisk stam och gräv i klanen Sakais historia.

#Ghost-of-tsushima, #Sucker-punch, #nyhetstips


Medlem

Enkelt köp! Originalet var bra från början till slutet. Hoppas på framtida uppföljare!

Skönt att dom gjort någonting åt havet. I originalspelet var det något av de värsta jag har sett; en grön plat yta med små krusningar stora som 5:öringar. Det drog ned upplevelsen. Ibland såg det bättre ut, men överlag var det inte bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Visst skulle spelet släppas till PC också? Någon som hört något mer om det, och tror man att DLC:t omfattas av PC-släppet?


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Visst skulle spelet släppas till PC också? Någon som hört något mer om det, och tror man att DLC:t omfattas av PC-släppet?

Vad jag kan minnas så har det än så länge inte utannonserats något till PC.

Dex
Medlem
Skrivet av beersgarden:

Visst skulle spelet släppas till PC också? Någon som hört något mer om det, och tror man att DLC:t omfattas av PC-släppet?

Har aldrig hört något om att detta ska komma till PC så det är nog bara rykten i så fall. Om jag inte har missar något

Inaktiv
Skrivet av beersgarden:

Visst skulle spelet släppas till PC också? Någon som hört något mer om det, och tror man att DLC:t omfattas av PC-släppet?

Det är väl att de tog bort "only on playstation" från ps5 fodralet. Samma sak gjorde de visst med Horizon och death stranding innan de gick ut officiellt att de var på väg till PC.

Edit: vill vara tydlig med att jag inte är säker men har för mig att det var något liknande.

Medlem
Skrivet av Frasstheass:

Enkelt köp! Originalet var bra från början till slutet. Hoppas på framtida uppföljare!

När jag köpte spelet förra sommaren till PS4 så blev jag besviken o lade det på hyllan. Nu har jag tagit upp spelandet igen denna gång på PlayStation 5 så jag har 60 fps vilket har gjort susen. Är helt fast i spelet nu. Kanon bra lir helt klart. Vacker grafik, kanon story, skön spelkontroll.

Skrivet av Walter S.A. Iego:

Skönt att dom gjort någonting åt havet. I originalspelet var det något av de värsta jag har sett; en grön plat yta med små krusningar stora som 5:öringar. Det drog ned upplevelsen. Ibland såg det bättre ut, men överlag var det inte bra.

Har också noterat att vattnet inte är det bästa direkt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Det är väl att de tog bort "only on playstation" från ps5 fodralet. Samma sak gjorde de visst med Horizon och death stranding innan de gick ut officiellt att de var på väg till PC.

Edit: vill vara tydlig med att jag inte är säker men har för mig att det var något liknande.

Jamen precis, det var nog spekulationerna på internet efter att de tog bort det från fodralet som jag tänkte på. Var tvungen att googla på det nu också och ser att det inte är bekräftat utan gissningar. Typiskt!

Tack alla för svar:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

För egen del kände jag mig mätt på spelet redan när man kom till tredje ön, så personligen skippar jag nog detta. Ändå ett riktigt välgjort spel, så kul att de som spelet verkligen klickade för får mer att bita i.

Medlem
Skrivet av arelion:

För egen del kände jag mig mätt på spelet redan när man kom till tredje ön, så personligen skippar jag nog detta. Ändå ett riktigt välgjort spel, så kul att de som spelet verkligen klickade för får mer att bita i.

Tredje ön? Har jag missat något? I mitt spel fanns det bara en ö.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Tredje ön? Har jag missat något? I mitt spel fanns det bara en ö.

Mja, två öar skulle nog dom flesta säga att det är, med den övre indelad i två sektioner.

Edit: jag vet inte hur reglerna är med öar o vattendjup nära andra öar men zoomade precis in och vatten delar iafl upp det i två.

Avstängd

Jag har inte klarat vanliga spelet än men är där man ska anfalla sista bossen eller vad man ska säga. Jag spelade lite igår och det var ju kul nu när man kunde köra på högre upplösning på PS5. Men det finns ingen renodlad PS5 version än fast det kommer väl nu med expansionen.

Detta blir troligen ett köp någon gång framöver!


signatur

PS5 och inget annat.

1
Skriv svar