Crimson Desert skjuts upp på obestämd tid

Robot
Crimson Desert skjuts upp på obestämd tid

Ökenvandringen blir längre än vi trodde.

#crimson-desert, #nyhetstips, #pearl-abyss


Medlem

Tråkigt, har väntat ett tag. De utvecklade Black desert så pass snabbt att jag trodde att Crimson desert även skulle komma ut ganska snabbt. Verkar inte bli så..


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Neeej vad tråkigt, just de spelen jag är taggade på blir försenade. Men men hellre det än att det släpps nåt skräp. Hoppas att de iallafall släpper lite mer info och trailers.

Medlem

Bra! Polera det och gör det så bra det bara kan bli. Ser fram emot spelet otroligt mycket. Det man redan fått sett ser otroligt lovande ut.

Avstängd

Om det här spelet släpps med den grafiken vi fick se i första trailern, ja då säger jag upp mig från socialbidraget och säljer min fosterfamilj på tradera.

Medlem

Enda spelet jag verkligen verkligen var ultrataggad på! Så är det alltid. Men ett fint meddelande från utvecklarna iallafall, vilket gjorde att man blev ännu mer taggad
Blir att avnjuta ps5 versionen av Cyberpunk när de släpps.. (kommer garanterat skjutas upp också..)

Medlem

Jag antar att de behöver mer tid att stoppa i mer microtransactions, med tanke på hur mycket sådant de har i Black Desert.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tråkigt, har väntat ett tag. De utvecklade Black desert så pass snabbt att jag trodde att Crimson desert även skulle komma ut ganska snabbt. Verkar inte bli så..

MMO brukar väl ta 5+ år att utveckla, gärna mer.
De började 2018 på Crimson Desert så du bör nog ha lite is i magen

Medlem
Skrivet av xdrive:

Jag antar att de behöver mer tid att stoppa i mer microtransactions, med tanke på hur mycket sådant de har i Black Desert.

Tja, det här är väl varken ett F2P eller ett MMO utan ett single player actionspel. Tveksamt på att det finns med MTX.

Medlem
Skrivet av loerk:

Tja, det här är väl varken ett F2P eller ett MMO utan ett single player actionspel. Tveksamt på att det finns med MTX.

Det hindrar inte Ubisoft med Assassins Creed.

Medlem
Skrivet av xdrive:

Det hindrar inte Ubisoft med Assassins Creed.

Sant det. Men det kanske inte rör sig om samma typ av MTX när de är nästintill nödvändiga för att få ut allt av spelet.
Får man väl hoppas, ser rätt ballt ut.

Medlem
Skrivet av svidishkaboj:

MMO brukar väl ta 5+ år att utveckla, gärna mer.
De började 2018 på Crimson Desert så du bör nog ha lite is i magen

BDO tog endast 4 år och det är ett riktigt bra mmo tycker jag.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

1
Skriv svar