Dying Light Platinum Edition släpps till Switch

Robot
Dying Light Platinum Edition släpps till Switch

Nu kan du snart parkoura och jaga zombines på bussen.

#dying-light, #nintendo, #switch


Medlem

Gud vad jag ser fram emot Dying Light 2. Hoppas det inte blir uppskjutet som så mkt annat.

Denna version är jag inte ett dugg intresserad av då jag äger Enhanced Edition eller vad den heter som innehåller bas spelet och The Following DLC expansion. Allt som släpptes efter det var ju bara mindre DLC trams..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Avstängd

Varför skulle man vilja spela Dying Light på en Switch? Att spela DL på en bärbar jävla potatis? Det kommer vara så plottrigt på den lilla skärmen och på stor skärm kommer spelet se ut som potatisläget på Pc.

Medlem

Jag har aldrig testat dying Light så jag skulle lätt kunna tänka mig att köra det på switch. Dock orolig att det kommer kosta 600 spänn som alla andra switch spel.

Medlem
Skrivet av robbis:

Jag har aldrig testat dying Light så jag skulle lätt kunna tänka mig att köra det på switch. Dock orolig att det kommer kosta 600 spänn som alla andra switch spel.

Om de inte kan optimera något fruktansvärt, kommer troligen upplevelsen inte bli så bra som recensioner på PC antyder.

Det är en stor värld, överväldigande mängd fiender, enviromentals, etc. Att få det att funka på Switch låter som en utmaning alt så får man offra saker.

Sedan är det ett FPS-spel ämnat för COOP; fungerar det bra på Switch?

Jag var sen att spela det (på PC dock), och var imponerad av det, och rekommenderar det, speciellt om du har någon att spela med.

Medlem

Du kan parkoura medan du parkourar

1
Skriv svar